کد خبر : 123026
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1397 - 11:04
-

مظفر:در کویت فدراسیون فوتبال به تیم ها پول می دهد/ ورزش و مردم برایم خاطره ساز بود

مظفر:در کویت فدراسیون فوتبال به تیم ها پول می دهد/ ورزش و مردم برایم خاطره ساز بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی قهرمان جام ملت های آسیا البته می گوید در نقطه صفر قرار ندارد. به اتفاق تازه ترین صحبت های او را می خوانیم: *خانم مظفر، کار را در تیم ملی کویت استارت زدید؟ بله چند روز قبل از ۳۰ بازیکن تست گرفتیم. یک تست هم در روزهای آینده خواهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی قهرمان جام ملت های آسیا البته می گوید در نقطه صفر قرار ندارد. به اتفاق تازه ترین صحبت های او را می خوانیم:

*خانم مظفر، کار را در تیم ملی کویت استارت زدید؟

بله چند روز قبل از ۳۰ بازیکن تست گرفتیم. یک تست هم در روزهای آینده خواهیم داشت. از جمع نفراتی که در تمرینات حاضر شدند نزدیک به ۲۰ تا ۲۵ نفر را انتخاب می کنیم تا تمرینات تیم ملی را به طور رسمی استارت بزنیم.

*سطح کیفی فوتبالیست های خانم کویتی چطور است؟

من ابتدا تصور می کردم اینجا باید از صفر استارت بزنم اما اینطور نیست. به واقع این طور می خواهم بگویم یک نقطه امیدواری وجود دارد و آنطور که فکر می کردم فوتبالیست های خانم کویتی بد نیستند. یووه، آث میلان، بارسا و اورتون در کویت مدرسه فوتبال دارند و تلاش کرده اند استعداد های پسر و دختر را جذب کنند. اگر چه این باشگاه ها در بخش فوتسال فعال نیستند اما حضور آنها انگیزه خاصی برای استعداد ها ایجاد کرده است که این به فوتسال هم کشیده می شود. از سویی برخی از دبیرستان ها و کالج ها در فوتسال فعال هستند. همه این ها بدین معنی است که کمی کار جلو است و می توان با تلاش و برنامه ریزی یک کارهایی در کویت انجام داد.

*خب با توجه به اینکه قرارداد شما با تیم ملی فوتسال کویت دو ساله است فکر می کنید به چه جایگاهی در فوتسال آسیا دست پیدا کنید؟

من هفته پیش یک کلاس لول یک مربیگری برای کویتی ها برگزار کردم. ما باید برای راه اندازی لیگ مربی تربیت کنیم. چون اگر فوتسالیست های خوب پیدا کنیم و مربی ای نباشد که بالای سر آنها باشد کار جلو نخواهد رفت. در گام های بعدی تلاش ما بر این است که کلاس های مربیگری بدنسازی و دروازه بانی را هم برگزار کنیم. خوشبختانه فدراسیون فوتبال کویت حمایت همه جانبه ای از فوتسال بانوان دارد و در اینباره با فیفا در ارتباط هستند و حتی از فیفا پول هم می گیرند. کار رفته رفته پیش می رود و طبیعتا نتیجه ما بستگی به میزان تلاشمان دارد و مهم تر از نتیجه پیشبرد برنامه ها است.

*ظاهرا قرار بود یکی از برنامه های شما در فوتسال کویت راه اندازی لیگ فوتسال این کشور باشد. در این زمینه هم اقدامی انجام دادید؟

من فکر می کنم تا دو ماه آینده لیگ فوتسال بانوان کویت راه اندازی شود. تا به این جای کار نزدیک به ده تیم تشکیل شده است و برای شرکت در لیگ اعلام آمادگی کرده اند که من فکر می کنم تا شروع بازی ها چند تیم دیگر به این جمع اضافه شوند. فدراسیون فوتبال کویت در شروع به تیم ها کمک می کند. آنها قرار نیست ریالی برای حضور در بازی ها هزینه کنند و هزینه ها همان طور که اشاره کردم توسط فدراسیون فوتبال تامین می شود. پیشنهاد فدراسیون فوتبال کویت برگزاری بازی های به صورت متمرکز بوده که پیشنهاد من برگزاری بازی ها به صورت نیمه متمرکز است که بازی ها نه کوتاه شود و نه بلند. طبیعتا با راه اندازی لیگ شرایط برای کار در تیم ملی هم راحت تر خواهد شد و به نوعی فوتسال کویت رونق بیشتری خواهد گرفت.

*خب بچه های تیم ملی فوتسال برای شما دلتنگی نکرده اند و نگفتند به تیم ملی برگرد؟

چرا با بچه های تیم  ملی در تماس هستم. نه صحبتی از بازگشت نیست به این خاطر که شرایط کار در تهران سخت بود و اگر بچه ها هم جای من بودند همین تصمیم را می گرفتند. طبیعتا بهترین کاری که از دست من برمی آید آرزوی موفقیت برای آنها است.

*حرف خاص دیگری ندارید؟

چرا، از خبر درگذشت بهرام شفیع خیلی ناراحت و متاثر شدم و دلم برای او سوخت. دهه شصت تلویزیون یکی دو برنامه ورزشی بیشتر نداشت و شاید این طور می توانم بگویم که یک هفته تمام صبر می کردم تا یکشنبه شب ها فرا برسد و برنامه ورزش و مردم را نگاه کنم. او با برنامه ورزش و مردم خاطرات خوبی برای من و امثال من در دوران بچگی ساخت. خدا رحمتش کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امرالله.احمدی.رنانی سه شنبه , ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

اجرای.پروزه.مهم.درزمین.فوتبال.بی.سابقه.وبسیارکارامدومهم