کد خبر : 123087
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1397 - 11:22
دسته‌بندی نشده
-

امیر شمسایی: فوتسال در فدراسیون «سرراهی» است/ بی‌تدبیری باعث لغو بازی با برزیل شد/ بعضی ها دو دستی به صندلی هایشان چسبیده اند

امیر شمسایی: فوتسال در فدراسیون «سرراهی» است/ بی‌تدبیری باعث لغو بازی با برزیل شد/ بعضی ها دو دستی به صندلی هایشان چسبیده اند
پیشکسوت فوتسال ایران با انتقاد از اتفاقی که برای ملی پوشان این رشته رخ داده است گفت: بی تدبیری‌ها باعث لغو سفر تیم ملی فوتسال ایران به برزیل و این بازی تدارکاتی بزرگ شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امیر شمسایی درباره لغو سفر تیم ملی فوتسال ایران به برزیل گفت: قبول داریم که مشکلات اقتصادی هست ولی این مشکلات در تمام سیستم ها وجود دارد. به نظرم بی تدبیری باعث لغو این مسابقه شد. می توانستیم ۱۰ برابر هزینه ای که برای بازی با برزیل می کنیم، از این مسابقه برداشت کنیم. واقعا این مسابقه بزرگ برای فوتسال ایران برداشت بود نه هزینه. با دست خودمان بهترین شرایط را از بین بردیم.

وی افزود: فوتسال در فدراسیون فوتبال یک «فرزند سرراهی» است. تا زمانی که فوتسال زیر سایه فوتبال باشد، همین است. خیلی از پول ها در فوتبال هزینه می شود. نمی گویم نباید برای فوتبال هزینه کرد. فوتبال هم تورنمنت های مختلفی دارد و به هر حال پرچم ایران را بالا می برد ولی اینکه تمام پول ها یک جا هزینه شود، درست نیست. فوتسال باید بودجه جداگانه داشته باشد. خیلی از بزرگان فوتسال از این شرایط سرخورده هستند و بیرون نشسته اند.

پیشکسوت فوتسال ایران درباره اینکه علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال نایب رئیس فدراسیون فوتبال هم هست و می توانست برای تیم ملی تلاش بیشتری داشته باشد، گفت: با یک دست نمی شود دو هندوانه برداشت. کفاشیان باید در همان مسئولیتی باشد که تخصص دارد و فوتسال را به دست فوتسالی ها بسپارند. باید کسی در کمیته فوتسال باشد که درد فوتسال را چشیده و زخمش را خورده باشد. از فرد خاصی اسم نمی آورم اما بعضی ها دو دستی به صندلی هایشان چسبیده اند و آنرا ول نمی کنند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.