کد خبر : 123085
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1397 - 11:15
دسته‌بندی نشده
-

ناظم‌الشریعه: وظیفه سرمربی درخواست از فدراسیون است نه اعزام تیم ملی/ قدرت اجرایی ندارم!

ناظم‌الشریعه: وظیفه سرمربی درخواست از فدراسیون است نه اعزام تیم ملی/ قدرت اجرایی ندارم!
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در هیچ جای دنیا رسم نیست که سرمربی تیم ملی در رابطه با اعزام یا عدم اعزام تیم ملی به تورنمنت‌های مختلف تصمیم‌‌گیرنده باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگویی در رابطه با لغو بازی با برزیل گفت: همانطور که امروز اعلام شد به دلیل مشکلات اقتصادی فدراسیون فوتبال این بازی لغو شد.
وی در ادامه گفت: در رابطه با بازی برزیل تمام مجوزهای لازم در کمیته فنی فوتسال و شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و همچنین جلساتی با حضور تاج ریاست فدراسیون فوتبال و کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال در رابطه با اعزام تیم برگزار شده است و حتی در این جلسات در مورد تبعات برگزار نشدن این دیدار به مسئولان ورزشی تذکرات لازم را دادم.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از زمانی که اطلاع پیدا کردم امکان لغو این بازی وجود دارد در مصاحبه‌های مطبوعاتی خودم و حتی در برنامه ۲۰۲۰ شبکه ورزش به صراحت اعلام کردم که اگر این بازی برگزار نشود امکان دارد برزیل هم همانند اسپانیا، ایران را تحریم و دیگر در هیچ تورنمنتی با ایران روبه‌رو نشوند.
ناظم‌الشریعه در ادامه گفت: ما یک بار این تجربه را داشتیم که نتوانستیم با تیم ملی اسپانیا بازی کنیم و همین موضوع باعث شد که تیم‌های اروپایی هم حاضر نشوند با ایران بازی کنند و الان هم این امکان وجود دارد تیم‌های آمریکای جنوبی دیگر حاضر نباشند رو در روی تیم ملی قرار بگیرند.
وی در پاسخ به سؤالی که پیشکسوتان فوتسال از این موضوع ناراحتند که چرا سرمربی تیم ملی در مقابل لغو دستور این دیدار عکس‌العملی نشان نداده گفت: در همین ابتدا از پیشکسوتان فوتسال تشکر و قدردانی مییکنم که همگی آنها حمایت خود را از تیم ملی فوتسال اعلام کردند. من در اول صحبت‌های خودم گفتم تمام تلاش خود را انجام داده تا بازی با برزیل انجام شود و حتی عواقب برگزار نشدن این دیدار را هم به مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال اطلاع دادم.
سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: من به عنوان مربی قدرت اجرایی ندارم وظیفه من درخواست از مسئولان فدراسیون است که برای آمادگی تیم ملی باید بازی‌هایی با تیمی مثل برزیل، روسیه، اسپانیا و… در نظر بگیرند و اجرای این درخواست دیگر از عهده من خارج است و تصمیم‌گیرنده فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال است.
در هیچ جای دنیا رسم نیست که سرمربی تیم ملی نسبت به اعزام شدن یا نشدن تیم تصمیم‌گیرنده باشد و یا اینکه سرمربی تیم ملی باید مشکلات اقتصادی تیم را حل کند که این تیم بتواند در تورنمنتی حضور داشته باشد.
وی در پایان گفت: باز هم از پیشکسوتان فوتسال و کسانی که قلب‌شان برای این رشته می‌تپد تشکر و قدردانی می کنم.
منبع: فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.