کد خبر : 123315
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 - 17:52
-

از درگیری روی سکو‌ها تا درخواست هواداران از ناظم‌الشریعه

از درگیری روی سکو‌ها تا درخواست هواداران از ناظم‌الشریعه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر کشور تیم‌های شهروند ساری و سن‌ایچ ساوه به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان در دیداری نزدیک ۳ بر ۲ به برتری دست یافت. گزارش و حواشی این مسابقه را در ادامه مشاهده نمایید. *داوران:مجید فراهانی-علی مرادیان-اسماعیل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر کشور تیم‌های شهروند ساری و سن‌ایچ ساوه به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان در دیداری نزدیک ۳ بر ۲ به برتری دست یافت.
گزارش و حواشی این مسابقه را در ادامه مشاهده نمایید.
*داوران:مجید فراهانی-علی مرادیان-اسماعیل دولت‌یاری-محمد داوودپور
*سالن:سیدرسول حسینی ساری
*گلزنان:امیرحسین اسماعیلی ( ‘۸ ) و حمیدرضا ره‌انجام ( ‘۱۱ و ‘۱۹ ) برای شهروند-رضا سپندار ( ‘۲۷ ) و مهدی کریمی ( ‘۳۰ ) برای سن‌ایچ.
*اخطار:رضا امانی ( ‘۳۵ ) از شهروند.

گزارش بازی:
دیدار حساس تیم‌های سوم و چهارم جدول در حالی آغاز شد که هر دو تیم در دقایق اولیه احتیاط را در دستور کار خود قرار داده بودند اما هر چه از زمان بازی سپری می‌شد، تیم شهروند در سایه حمایت طرفدارانش بازی بهتری را به نمایش می‌گذاشت تا اینکه در همان نیمه نخست و با زدن سه گل برتری خود را به حریفش دیکته کرد. با آغاز نیمه دوم شاگردان اصغری‌مقدم که نمی‌خواستند بازنده این دیدار باشند، سراپا حمله شدند و توانستند دو گل از گل‌های خورده را جبران نمایند و چه بسا اگر واکنش‌هاق خوب سینا پرکاس سنگربان شهروند نبود، گل‌های بعدی را هم وارد دروازه میزبان می‌کردند. در نهایت این دیدار جذاب با پیروزی ساروی‌ها همراه شد تا رتبه سومی خود در جدول رده‌بندی را تثبیت کنند.

حواشی:
*ظرفیت سالن برگزاری مسابقه تکمیل شد و در حدود ۵ هزار نفر از این بازی دیدن کردند.
*تیم شهروند با لباس یکدست سفید و تیم سن‌ایچ با لباس یکدست آبی در زمین حاضر شدند.
*بازی با ۵ دقیقه تاخیر و از ساعت ۱۸:۰۵ آغاز گردید.

*طبق اعلام کمیته داوران قرار بود علی احمدی بعنوان داور وقت نگهدار مسابقه حضور داشته باشد اما خبری از وی نبود و محمد داوودپور جایگزین وی شد!
*سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی کشورمان در سالن برگزاری بازی حاضر شد و مورد تشویق شدید تماشاگران ساروی‌ قرار گرفت. همچنین طرفداران شهروند با سر دادن شعارهایی از ناظم‌الشریعه درخواست کردند که در تیم ملی حتما از وجود بازیکنان تیمشان استفاده کند.
*این دیدار بصورت زنده از شبکه مازندران پخش شد.
*در بین دو نیمه، هوادار مطرح و نابینای تیم فوتبال نساجی مازندران که در سالن حضور داشت، مورد تشویق شدید تماشاگران قرار گرفت.
*نیمکت‌نشینان تیم سن‌ایچ در چند صحنه نسبت به تصمیمات داوران مسابقه اعتراض داشتند که با تذکر جدی داوران همراه بود.
*در اواخر مسابقه چند هوادار روی سکوها با یکدیگر درگیر شدند که با دخالت بموقع ماموران حاضر در سالن ختم به خیر شد.
*در پایان مسابقه هواداران شهروند بازیکنان و عوامل تیمشان را به نزد خود فراخوانده و مورد تشویق قرار دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.