کد خبر : 123217
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 - 15:41
-

ماجرای درگیری قمی‌ها با تیم داوری

ماجرای درگیری قمی‌ها با تیم داوری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال کشور عصر دیروز پنجشنبه دو تیم پارسیان شهرقدس و سوهان محمدسیما قم در ورزشگاه الغدیر شهرقدس به مصاف هم رفتند. این دو تیم در حالی به مصاف هم می رفتند که برای ارتقاء رتبه خود در جدول رقابت ها، شدیدا به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال کشور عصر دیروز پنجشنبه دو تیم پارسیان شهرقدس و سوهان محمدسیما قم در ورزشگاه الغدیر شهرقدس به مصاف هم رفتند. این دو تیم در حالی به مصاف هم می رفتند که برای ارتقاء رتبه خود در جدول رقابت ها، شدیدا به دنبال کسب سه امتیاز در این دیدار بودند. قمی ها تا پیش از این در رده هفتم جدول و شهرقدسی ها در رده دوازدهم جدول قرار داشتند. شاگردان حسین صبوری در قم در حالی پا به این دیدار گذاشته بودند که با لشکری از محرومان و مصدومان و بازیکنان اخراجی دست و پنجه نرم می کردند. سوهان محمدسیما تنها با ۸ بازیکن پا به میدان گذاشته بود‌.

گزارش بازی:
با شروع این دیدار شاگردان اسماعیل طاهری در پارسیان نمایش خوبی را از خود به معرض نمایش گذاشتند و توانستند خیلی زود نبض بازی را در دستان خود بگیرند. اما در ادامه قمی ها نیز حملات جسته و گریخته ای را روی دروازه تیم پارسیان ترتیب دادند. این بازی روند متعادل و برابری داشت و هر دو تیم موقعیت های نصف و نیمه ای را داشتند. قمی ها که با نفرات کمتری پا به این دیدار گذاشته بودند سعی در مدیریت کردن روند بازی و استفاده از ضد حملات داشتند‌؛ تا این که با استفاده از همین استراتژی و روی اشتباه بچه گانه بازیکن و دروازه بان تیم پارسیان، توسط محمد کوهستانی به گل اول خود دست پیدا کردند. در ادامه و با گذشت تنها دو دقیقه از به ثمر رسیدن این گل، دفاع آشفته پارسیان کار دست این تیم داد و آن ها گل دوم را هم خیلی زود دریافت کردند‌. زننده این گل روح الله ایثاری بود. این نیمه با همین نتیجه به پایان رسید و قمی ها برنده به رختکن رفتند‌.
با شروع نیمه دوم فشار پارسیان بیشتر شد و آن ها موفق شدند با درخشش محمد بیضایی نژاد دو گل وارد دروازه تیم سوهان محمدسیما کنند و بازی را به تساوی بکشانند. در ادامه بازی برابر و سراسر هیجان و درگیرانه‌ای را از هر دوتیم نظاره گر بودیم تا این که ۵۰ ثانیه مانده به پایان بازی، این تیم قم بود که موفق شد توسط محمد کوهستانی تیر نهایی را بر پیکره پارسیان وارد کرده و در روزی که با کمبود شدید بازیکن روبرو بود، سه امتیاز شیرین را به اندوخته خود اضافه کند.
این دیدار در نهایت با برتری ۳بر۲ سوهان محمدسیما به پایان رسید.

حواشی بازی :

– هر دو تیم که روی سه امتیاز این بازی حساب ویژه ای باز کرده بودند از همان ابتدا با توپ پر وارد میدان شدند و تماشاچیان حاضر در سالن شاهد بازی زیبا و جذابی از هر دو تیم بودند.
– شاگردان صبوری در قم که تعدادشان از انگشتان یک دست کمتر بود با مصدومیت های مداوم خود باعث ایجاد تنش در بازی شده و با واکنش پارسیانی ها روبرو می شدند.
– تیم داوری این دیدار بارها باعث ایحاد جنجال در بازی شد. در چند صحنه تیم پارسیان به داورهای این دیدار معترض بود و در اکثر زمان بازی نیز تیم قم به داوران گلایه داشت.
– در صحنه ای در نیمه دوم بین سرپرست و بازیکنان تیم قم با داور اول این دیدار درگیری لفظی پیش آمد که ماحصل آن اخراج سرپرست و بازیکن تیم قم بود. این جریان باعث ایجاد فشار مضاعف روی تیم قم شد و آن ها بازی را تا انتها با ۴ بازیکن ادامه دادند.
– تماشاگران پارسیان که به روند نتیجه گیری تیمشان اعتراض داشتند با ناراحتی هر چه تمام تر سالن را ترک کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.