کد خبر : 123359
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397 - 14:02
-

برای قهرمانی در لیگ راه دشواری در پیش داریم

برای قهرمانی در لیگ راه دشواری در پیش داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: تجربه خوبی در لیگ برتر داریم و به خوبی می دانیم که برای قهرمانی در لیگ کار بسیار سختی در پیش داریم اما تلاش می کنیم تا به هدفمان برسیم. زیور بابایی اظهار داشت: خوشبختانه در نیم فصل اول رقابت ها عملکرد خوبی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: تجربه خوبی در لیگ برتر داریم و به خوبی می دانیم که برای قهرمانی در لیگ کار بسیار سختی در پیش داریم اما تلاش می کنیم تا به هدفمان برسیم.

زیور بابایی اظهار داشت: خوشبختانه در نیم فصل اول رقابت ها عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم به قهرمانی برسیم هر چند تجربه نشان داده که بازی ‌های نیم ‌فصل دوم همیشه سخت ‌تر است زیرا برخی تیم ‌ها یارگیری کرده و تمام تلاششان را برای حضور در رده های بالایی جدول انجام می دهند.
وی با بیان این که از عملکرد بازیکنانم در بازی امروز راضی هستم چرا که تمام دستورات کادر فنی را در زمین اجرا کردند گفت: ما در طول هفته تمرینات پر فشاری انجام می دهیم که این موضوع باعث می شود در مقابل حریفان به خوبی صف آرایی کنیم، اگر چه نقاط ضعفی در تیم مان وجود دارد که باید آن ها را برطرف کنیم.
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری افزود: در تعطیلات نیم فصل سعی می کنیم روی نقاط ضعف و قوت خود بیشتر کار کنیم و با آمادگی بیشتری به مصاف حریفان برویم.
وی در خصوص تیم پالایش نفت آبادان گفت: این تیم فصل گذشته قهرمان ایران شد و امسال نیز نتایج خوبی کسب کرده است، در طول سال های اخیر بازی ‌های ما با تیم نفت آبادان به دلیل حضور ۲ تیم خوزستانی بسیار جذاب و تماشاگرپسند بوده است.
بابایی عنوان کرد: در نیم فصل دوم رقابت ها تمام تلاش مان را انجام می دهیم تا ابتدا به مرحله پلی آف صعود کرده و در ادامه به دنبال قهرمانی باشیم.
دیدار هفته پایانی نیم فصل لیگ برتر فوتسال بانوان بین تیم های ملی حفاری و پالایش نفت آبادان با نتیجه چهار بر ۲ به سود حفاری به پایان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.