کد خبر : 123426
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397 - 14:41
-

ترابیان: از برزیلی شکست خوردیم که  به روسیه ۶گل زد اما ما فقط با ۴ گل به آنها باختیم!/ بازی دوستانه پیدا نکردیم اما با اکراین و ایتالیا بازی کردند!

ترابیان: از برزیلی شکست خوردیم که  به روسیه ۶گل زد اما ما فقط با ۴ گل به آنها باختیم!/ بازی دوستانه پیدا نکردیم اما با اکراین و ایتالیا بازی کردند!
تیم‌ملی فوتسال جوانان زیر 18 سال تمام تلاش خود را برای رقابت با سخت ترین و قدر ترین حریفان خود در جهان به کار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درباره عملکرد ملی‌پوشان در رقابت‌های جوانان المپیک۲۰۱۸ آرژانتین گفت: تیم‌ملی فوتسال زیر ۱۸سال را در شرایطی به آرژانتین اعزام کردیم که متناسب با شرایط سنی این تیم و زمان برنامه‌ریزی شده برای این مسابقات، کشورهای زیادی را برای انجام بازی دوستانه پیدا نمی‌کردیم. چه از لحاظ سنی و چه از لحاظ مقارن بودن با فصل تابستان و تعطیلی تیم‌های ملی فوتسال در کشورهای مختلف در رده جوانان نتوانستیم بازی‌های دوستانه را برای این تیم مهیا کنیم.

وی گفت: فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال تمام تلاش خود را به کار گرفت تا این تیم در بهترین شرایط تمرین کند. همچنین بازی دوستانه برابر تیم اکراین در تهران و شکست اکراینی‌ها از ایران قهرمانی در تورنمنت ایتالیا بازی‌هایی بود که ملی‌پوشان برگزار کردند و در این مسابقات دوستانه و تورنمنت بین‌المللی نشان دادند تیم بسیار خوب و قابل احترامی هستند.

وی ادامه داد: اما بدشانسی بسیار زیاد، این تیم در قرعه بسیار سخت و وحشتناک در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین افتاد. فکر می‌کنم برزیل قهرمان این دوره از مسابقات خواهد بود و بعید می‌دانم آرژانتین حریف برزیل شود و این تیم را شکست دهد. ما از تیم برزیلی شکست خوردیم که  به روسیه ۶گل زده و ما با نتیجه ۴ بر صفر بازی را واگذار کردیم. تیم روسیه در رده‌های پایه همیشه جزء بهترین‌های دنیا بوده و بازی ایران و روسیه اگر تماشا می‌کردید،  متوجه می‌شدید که در اثر یک اشتباه بسیار کوچک بازیکن  ایران گل دوم را در آخرین ثانیه بازی دریافت کردیم.

ترابیان در پایان گفت: از لحاظ فنی بازیکنان توانایی های خود را خوب نشان دادند و این بی‌انصافی است که هیجان زده درباره این جوانان که می‌خواهند آینده فوتسال ایران باشند، صحبت شود. این بازیکنان تک به تک آینده فوتسال ایران را رقم خواهند زد و جایگزین ستاره‌های امروز فوتسال خواهند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.