کد خبر : 123390
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397 - 14:12
-

در بازی بازیکنانم از جان مایه گذاشتند/در زدن ضربات آخر هنوز با مشکل مواجه هستیم

در بازی بازیکنانم از جان مایه گذاشتند/در زدن ضربات آخر هنوز با مشکل مواجه هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در ادامه خدیجه پوربهبهانی سرمربی تیم پالایش نفت آبادان با بیان این که در بازی بازیکنانم از جان مایه گذاشتند و من به آن ها افتخار می کنم گفت: قطعا اگر دقت بیشتری داشتیم بازنده میدان نبودیم و با امتیاز از بازی خارج می شدیم. وی ضمن رضایت از عملکرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در ادامه خدیجه پوربهبهانی سرمربی تیم پالایش نفت آبادان با بیان این که در بازی بازیکنانم از جان مایه گذاشتند و من به آن ها افتخار می کنم گفت: قطعا اگر دقت بیشتری داشتیم بازنده میدان نبودیم و با امتیاز از بازی خارج می شدیم.
وی ضمن رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش گفت: در این دیدار بین خطوط دفاع و دروازه بان ما ناهماهنگی وجود داشت و این موضوع به ما آسیب زد، در نیمه دوم تلاش خود را دو چندان کردیم اما حریف هم تیم قدرتمندی بود و پیروز میدان شد.
سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان با بیان این که برد حفاری ما را تا پله سوم جدول بالا می آورد گفت: در کل باخت خود را قبول داریم و تلاش می کنیم در نیم فصل دوم با جذب بازیکن جدید نتایج بهتری کسب کنیم.
وی عدم گلزنی تیمش را یک مشکل جدی دانست و گفت: ما در هر بازی موقعیت های زیادی نصیب مان می ‌شود ولی با توجه به شرایط جسمی و روحی بازیکنان در زدن ضربات آخر هنوز با مشکل مواجه هستیم.
پوربهبهانی ادامه داد: تلاش می کنیم در نیم ‌فصل دوم بازی های بهتری ارائه داده و بتوانیم جزو چهار تیم اول به مرحله پلی آف صعود کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.