کد خبر : 123371
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397 - 14:04
-

سرمربی تیم فوتسال شهرداری رشت: فرصت‌طلبی بازیکنان باعث پیروزی پرگل در دربی شمال شد

سرمربی تیم فوتسال شهرداری رشت: فرصت‌طلبی بازیکنان باعث پیروزی پرگل در دربی شمال شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت با اشاره به پیروزی پرگل مقابل استقلال ساری گفت: بازیکنانمان در نیمه دوم به‌خوبی از موقعیت‌های خود استفاده کردند و توانستیم دربی شمال را با نتیجه پرگل هفت بر سه از آن خود کنیم. معصومه جهانچی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت با اشاره به پیروزی پرگل مقابل استقلال ساری گفت: بازیکنانمان در نیمه دوم به‌خوبی از موقعیت‌های خود استفاده کردند و توانستیم دربی شمال را با نتیجه پرگل هفت بر سه از آن خود کنیم.

معصومه جهانچی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به پیروزی پرگل مقابل استقلال ساری اظهار کرد: دربی سنگینی مقابل استقلال ساری برگزاری کردیم و در نیمه نخست نتوانستیم از موقعیت‌هایمان به‌خوبی استفاده کنیم.

وی بابیان اینکه عدم چارچوب شناسی بازیکنانمان باعث تساوی در نیمه نخست شد گفت: در نیمه دوم با صحبت‌هایی که انجام دادیم بازیکنان با دقت بیشتری ضربات آخر را نواختند و توانستیم با استفاده از موقعیت‌هایمان با نتیجه هفت بر سه پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت با اذعان به صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر تصریح کرد: تیم جوان و یکدستی داریم ولی به دلیل اینکه تیممان دیر بسته شد در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی کسب نکردیم، شهرداری رفته‌رفته باتجربه‌تر می‌شود و در ادامه لیگ نتایج بهتری کسب می‌کنیم.

جهانچی با بیان اینکه از نظر بدنی نمی‌توان فشار زیادی به بازیکنان وارد کرد افزود: کمبود بدنی بازیکنان را در تعطیلی بین دونیم‌فصل جبران می‌کنیم و تا پایان نیم‌فصل اول با همین آمادگی بدنی در لیگ شرکت می‌کنیم.

وی گفت: در لیگ چهاردهم به دلیل پخش بازیکنان ملی‌پوش، سطح رقابت‌ها بالاتر از سال‌های گذشته است و تیم‌ها از نظر فنی بسیار به یکدیگر نزدیک شده‌اند و این موضوع باعث پویایی لیگمان می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.