کد خبر : 123332
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397 - 11:11
-

شمسایی: چطور به تیمی که توان بلیت پرواز یک دیدار دوستانه ندارد، میزبانی جام‌جهانی بدهند؟/ متاسفانه مربیان و بازیکنان بزرگ فوتسال خانه‌نشین شده‌اند

شمسایی: چطور به تیمی که توان بلیت پرواز یک دیدار دوستانه ندارد، میزبانی جام‌جهانی بدهند؟/ متاسفانه مربیان و بازیکنان بزرگ فوتسال خانه‌نشین شده‌اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امیر شمسایی در خصوص لغو دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و برزیل اظهار داشت: اگر مسئولان فوتبال ایران می‌دانستند بازی با تیم‌های بزرگ هزینه نیست بلکه برداشت است، هیچگاه اجازه لغو این مسابقه را نمی‌دادند. وی ادامه داد: این مسابقه به خاطر بی‌تدبیری مسئولان فوتسال و فوتبال کشور از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امیر شمسایی در خصوص لغو دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و برزیل اظهار داشت: اگر مسئولان فوتبال ایران می‌دانستند بازی با تیم‌های بزرگ هزینه نیست بلکه برداشت است، هیچگاه اجازه لغو این مسابقه را نمی‌دادند.

وی ادامه داد: این مسابقه به خاطر بی‌تدبیری مسئولان فوتسال و فوتبال کشور از دست رفت. در شرایطی که تمام تیم‌های بزرگ دنیا علاقه‌مند به بازی با تیم‌ملی ایران بودند مسئولان کاری کردند که به راحتی این مسابقه از دست برود.

سرمربی سابق تاسیسات دریایی گفت: این تصمیم باعث شد نه تنها برزیل بلکه سایر تیم‌های ملی بزرگ دنیا هم دیگر حاضر به برگزاری دیدار دوستانه با تیم ایران نباشند.

وی در خصوص دلایل ضعیف شدن کمیته فوتسال اظهار داشت: با یک دست نمی‌توان ۲ هندوانه را بلند کرد. رییس کمیته فوتسال باید یک فرد از خانواده این رشته باشد تا ارزش موفقیت‌های فوتسال را درک کند.

شمسایی در رابطه با شانس فوتسال ایران برای گرفتن میزبانی جام‌جهانی۲۰۲۰ خاطرنشان کرد: لغو بازی با برزیل بدعهدی است و این اتفاق شانس ایران را برای گرفتن میزبانی جام‌جهانی به حداقل می‌رساند.

وی اظهار داشت: یکی از سئوال‌های فیفا این خواهد بود که چطور می‌توان به تیمی که توان گرفتن بلیت پرواز خود را برای یک دیدار دوستانه ندارد میزبانی جام‌جهانی را بدهد.

سرمربی سابق تاسیسات دریایی در خصوص کیفیت لیگ‌برتر نیز گفت: لیگ امسال از نظر فنی کیفیت بسیار پایینی دارد و این زنگ خطر بسیار جدی برای فوتسال ایران است.

وی ادامه داد: فوتسال ایران از نظر اقتصادی به شدت ضعیف شده و امروز شاهد خانه‌نشینی مربیان و بازیکنان بزرگ این رشته هستیم.

شمسایی تاکید کرد: لیگ فعلی فوتسال ایران بی‌تردید یکی از بی‌کیفیت‌ترین مسابقات لیگ‌های برتر در سالیان گذشته است و از حالا می‌توان مدعیان اصلی قهرمانی را به آسانی پیش‌بینی کرد.

گفتنی است دیدار دوستانه و رایگان تیم‌های فوتسال ایران و برزیل با تصمیم مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان لغو شد تا این مساله واکنش بسیاری از پیشکسوتان این رشته را به همراه داشته باشد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.