کد خبر : 123436
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397 - 15:44
-

صانعی :خوشبختانه قراردادم با فدراسیون به پایان رسید/ با این سبک نمی‌توانیم کار را ادامه دهیم /فکر نمی‌کنم هیچ مربی شرایط من را داشته باشد

صانعی :خوشبختانه قراردادم با فدراسیون به پایان رسید/ با این سبک نمی‌توانیم کار را ادامه دهیم /فکر نمی‌کنم هیچ مربی شرایط من را داشته باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سرمربی تیم فوتسال امید گفت: قبلا هم گفته بودم تا پایان بازی‌های المپیک جوانان در خدمت تیم امید می‌مانم و رفتنم ارتباطی به نتایج تیم در بوینس آیرس ندارد. علی صانعی پس از حذف تیم فوتسال امید از بازی‌های المپیک بوینس آیرس جوانان گفت: خوشبختانه قراردادم با فدراسیون فوتبال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سرمربی تیم فوتسال امید گفت: قبلا هم گفته بودم تا پایان بازی‌های المپیک جوانان در خدمت تیم امید می‌مانم و رفتنم ارتباطی به نتایج تیم در بوینس آیرس ندارد.

علی صانعی پس از حذف تیم فوتسال امید از بازی‌های المپیک بوینس آیرس جوانان گفت: خوشبختانه قراردادم با فدراسیون فوتبال به پایان رسید و امیدوارم نفر بعدی که سرمربی تیم امید می‌شود بتواند باری فوتسال و این جوانان مفید باشد و بتواند برای تیم تحولی ایجاد کند، البته فکر نمی‌کنم با این روند بتوان خیلی هم تحولی ایجاد کرد.
وی در خصوص اینکه در صورت ابراز تمایل فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری آیا قراردادش را تمدید خواهد کرد، افزود: قبلا هم گفته بودم ادامه همکاری من ربطی به نتایج تیم امید در المپیک جوانان ندارد و قرار بود تا پایان این بازی‌ها در خدمت تیم فوتسال امید باشم، چون با این سبک نمی‌توانیم کار را ادامه دهیم و به جایی نمی‌رسیم.
سرمربی تیم فوتسال امید گفت: بازیکن باید در مسابقه آبدیده شود و مربی هم در مسابقه می‌تواند وضعیت یک بازیکن را برای آینده ارزیابی کند، اما با روند فعلی این موضوع منتفی است. شاید دانش من کم بود و نتوانستم کمک کنم. امیدوارم فرد بعدی دانش بیشتری داشته باشد و بتواند به این جوانان و فوتسال کشور کمک کند.
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به پایان همکاری اش با تیم امید آیا همچنان در کنار تیم ملی فوتسال خواهد بود یا خیر، افزود: با پایان قراردادم استراحت می‌کنم، چون به ریکاوری نیاز دارم. چهار سال است که با فدراسیون فوتبال همکاری می‌کنم. با همه رده‌های سنی کار کرده ام که فکر نمی‌کنم هیچ مربی شرایط من را داشته باشد.
صانعی گفت: با تیم‌های بانوان، بزرگسالان، زیر ۱۸ و ۲۰ سال کار کرده ام و حالا نیاز به استراحت دارم.
صانعی پیش ا زاین نیز پس از ناکامی در جام جهانی فوتسال ۲۰۱۲ به همکاری خود با فدراسیون پایان داده بود ولی بلافاصله و با انتخاب ناظم الشریعه دوباره در پست های مختلف در تیم های ملی فوتسال فعالیت هایش را از سر گرفته بود.
منبع: خبرگزاری صداو سیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸

بابا ترو قران حرف نزن هرجا میری نابود میکنی اون از تاسیسات اینم از تیم ملی کی گفته تو مربی خوبی هستی خدا داند .

Ali شنبه , ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰

Akhe to ri jaei rah nemidan zod bori beband ba fedrasiun adam forosh

نام ... یکشنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

تو که میخواستی تیم رو حذف کنی خب میزاشتی بانوان بره