کد خبر : 123373
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397 - 13:31
-

طالبی :توپ‌های‌مان گل می‌شدند بی‌شک برنده بازی بودیم/ هماهنگ نیستیم

طالبی :توپ‌های‌مان گل می‌شدند بی‌شک برنده بازی بودیم/ هماهنگ نیستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ملی‌پوش فوتسال حفاری گفت: گیتی‌پسند ملی‌پوشان زیادی دارد ولی ما نیز بازی خوبی را ارائه دادیم و اگر توپ‌های‌مان گل می‌شدند بی‌شک برنده بازی بودیم. شهاب طالبی اظهار کرد: بازی با گیتی‌پسند بازی خوبی بود و مقابل صدرنشین جدول کار آسانی نداشتیم، اما بازی نزدیکی بود و حریف از موقعیت‌هایش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ملی‌پوش فوتسال حفاری گفت: گیتی‌پسند ملی‌پوشان زیادی دارد ولی ما نیز بازی خوبی را ارائه دادیم و اگر توپ‌های‌مان گل می‌شدند بی‌شک برنده بازی بودیم.

شهاب طالبی اظهار کرد: بازی با گیتی‌پسند بازی خوبی بود و مقابل صدرنشین جدول کار آسانی نداشتیم، اما بازی نزدیکی بود و حریف از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد و ما نیز اگر از موقعیت‌های‌مان بهتر استفاده می‌کردیم شاید اصلا بازی را می‌بردیم.

وی افزود: گیتی‌پسند ملی‌پوشان زیادی دارد که بار تجربی این تیم را بالا می‌برند ولی باز هم می‌گویم بازی خوبی را ارائه دادیم و اگر توپ‌های‌مان گل می‌شدند بی‌شک برنده بازی بودیم.

بازیکن تیم فوتسال ملی‌حفاری اهواز درباره دو گلی که در برابر گیتی‌پسند به ثمر رساند، گفت: گل‌هایی که زدم حاصل تلاش کل تیم بود و شاید می‌توانستم گل‌های بیشتری بزنم و حق ما حداقل تساوی بود.

وی ادامه داد: درست است که کمی فاصله ما با صدر جدول زیاد شده اما در نیم‌فصل دوم حفاری بهتری را خواهیم دید. تصمیم گرفته‌ایم دیگر امتیاز راحت از دست ندهیم و با کسب ۳ امتیاز هر بازی خود را به صدر نزدیکتر کنیم.

طالبی با اشاره به جوان‌تر شدن تیم حفاری به نسبت سال گذشته، بیان کرد: ما فرید نمازی، فرهاد توکلی و احمد ملاعلی را از دست دادیم اما چند بازیکن خوب هم جذب کرده‌ایم و یکی از دلایل نتیجه نگرفتن ما در برخی بازی‌ها، همین عدم هماهنگی بوده که امیدواریم نیم‌فصل دوم جبران کنیم.

بازیکن جوان حفاری و تیم ملی فوتسال گفت: مدیرعامل جدید باشگاه هم فردی ورزشی است که در بازی‌های ما حضور پیدا می‌کند و مدام پیگیر امور باشگاه است و رابطه خوبی با تیم دارد.

وی در پایان اظهار داشت: هنگامی که لیگ را شروع می‌کنیم بی‌شک برای قهرمانی به میدان می‌رویم اما متأسفانه گاهی شرایط آن‌طور که باید پیش نمی‌رود. برخی می‌گویند حفاری برای رده‌های سوم یا چهارم به میدان می‌رود که اصلا اینگونه نیست و امیدوارم امسال به رده بهتری دست پیدا کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.