کد خبر : 123504
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1397 - 14:01
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ترابیان: کار او در تیم‌های مختلف با هم درگیر نبوده است/ صانعی مورد توجه رئیس و دبیر فدراسیون فوتبال، کمیته فوتسال و تیم بانوان بوده است/ تیم بانوان به موجب صانعی قهرمان آسیا شد/ خیلی اقدامات کمیته بین‌المللی المپیک غیرحرفه‌ای بوده است بسته هستند
-

ترابیان: کار او در تیم‌های مختلف با هم درگیر نبوده است/ صانعی مورد توجه رئیس و دبیر فدراسیون فوتبال، کمیته فوتسال و تیم بانوان بوده است/ تیم بانوان به موجب صانعی قهرمان آسیا شد/ خیلی اقدامات کمیته بین‌المللی المپیک غیرحرفه‌ای بوده است

ترابیان: کار او در تیم‌های مختلف با هم درگیر نبوده است/ صانعی مورد توجه رئیس و دبیر فدراسیون فوتبال، کمیته فوتسال و تیم بانوان بوده است/ تیم بانوان به موجب صانعی قهرمان آسیا شد/ خیلی اقدامات کمیته بین‌المللی المپیک غیرحرفه‌ای بوده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان درباره خداحافظی علی صانعی از تمام تیم‌های ملی و اینکه وی اعلام کرد دیگر به کارش با فدراسیون ادامه نمی‌دهد، گفت: می‌خواهم یک موضوع را تفکیک کنم. اینکه بعضی از دوستان می گویند صانعی ۵ شغل دارد، درست نیست. صانعی متناسب با موفقیت‌هایی که داشته، مورد توجه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان درباره خداحافظی علی صانعی از تمام تیم‌های ملی و اینکه وی اعلام کرد دیگر به کارش با فدراسیون ادامه نمی‌دهد، گفت: می‌خواهم یک موضوع را تفکیک کنم. اینکه بعضی از دوستان می گویند صانعی ۵ شغل دارد، درست نیست. صانعی متناسب با موفقیت‌هایی که داشته، مورد توجه فدراسیون فوتبال بوده است. این فدراسیون است که اصرار دارد از وجود صانعی به نحو احسن استفاده کند.

وی ادامه داد: علی صانعی حتی دنبال طلب‌هایش هم نمی‌رود. تعهد صانعی به کارش برای ما ثابت شده است. او مورد توجه رئیس و دبیر فدراسیون فوتبال و همچنین کمیته فوتسال و بخش های مختلف حتی تیم بانوان بوده است.

ترابیان یادآور شد: فدراسیون اصرار دارد که صانعی باشد و کار کند. کارهای صانعی در تیم‌های مختلف هیچ موقع با هم درگیر نبوده است. مثلا او زمانی در تیم زیر ۲۰ سال بود که در تیم بانوان کاری نداشت. همینجا با صراحت می‌گویم تیم بانوان به موجب علی صانعی قهرمان آسیا شد. تیم زیر ۲۰ سال به موجب همین مربی توانست اولین قهرمانی آسیا را از آن خود کند. او در جام‌جهانی و جام ملت‌ها هم در تیم‌ملی موفق بوده است. همه به این امر معترف هستند. حتی سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم‌ملی فوتسال هم اصرار دارد که صانعی کنارش کمک فکری و فنی بدهد. اینکه این مربی متهم به داشتن ۵ شغل می‌شود، کم لطفی بعضی دوستان است.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال یادآور شد: جالب اینجاست که صانعی همه این کارها را با یک قرارداد انجام می‌دهد. این نیروی فوتسال، کم‌نظیر است ولی او را وسط مسابقات المپیک اینطور ناراحت می‌کنند. کجای این کار حرفه‌ای است؟

ترابیان در پاسخ به سئوالی مبنی بر سخت بودن گروه ایران و احتمال عمدی بودن این کار به خاطر راحتی آرژانتین میزبان این مسابقات در گروه اول، گفت: نمی‌گویم این کار عمدی بوده ولی آنرا رد هم نمی‌کنم. خیلی اقدامات دیگر کمیته بین‌المللی المپیک در این مسابقات مثل همین کارشان غیرحرفه‌ای بوده است. در گروه ما برزیل بهترین تیم دنیا و روسیه نایب قهرمان جهان حضور داشتند اما آن طرف آرژانتین به راحتی عراق را شکست می‌دهد؛ آنهم عراقی که اگر بارها مقابل آنها بازی کنیم، بازهم شکست شان می‌دهیم.

این مقام مسئول در فدراسیون فوتبال در پایان درباره اینکه «موضع کمیته فنی در قبال تصمیم صانعی چیست؟»، تصریح کرد: آقای صانعی بعد از بازگشت به ایران به کمیته فنی می‌آید و توضیحات دقیقی را می‌دهد. همه می‌دانیم ایران قرعه سختی داشت. ضمن اینکه حضور تیم فوتسال در این رده سنی در المپیک سابقه نداشته و اولین بار این اتفاق افتاده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.