کد خبر : 123443
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1397 - 9:28
دسته‌بندی نشده
-

تعیین تیم های مرحله نیمه نهایی /حذف عجیب عراق با تفاضل گل

تعیین تیم های مرحله نیمه نهایی /حذف عجیب عراق با تفاضل گل
با برگزاری دیدار های روز پایانی فوتسال المپیک 2018 بوینس آیرس چهره چهار تیم برتر این مسابقات مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، با برگزاری دیدار های روز پایانی فوتسال المپیک ۲۰۱۸ بوینس آیرس چهره چهار تیم برتر این مسابقات مشخص شد.
این رقابت ها که در دو گروه ۵ تیمی برگزار شد ، دیشب با برگزاری چهار دیدار مرحله مقدماتی خود را به پایان رساند و تیم های مصر و آرژانتین به عنوان تیم های اول و دوم گروه یک و تیم های برزیل و روسیه از گروه دوم صعود کردند. نکته جالب در خصوص گروه یک ، صدرنشینی مصر و حذف تیم آسیایی عراق به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به آرژانتین بوده است که اگر این مسابقات در گروه های ۵ تیمی برگزار نمی شد عراق هم با این شرایط حذف نمی شد چون این تیم خوب که میزبان مسابقات را هم شکست داده بود در روز آخر استراحت داشت تا فرصت آرژانتین برای افزایش گل بیشتر باشد، این تیم در دیدار پایانی ۱۲ بر دو پاناما را شکست داد!
بامداد روز سه شنبه در اولین دیدار برزیل به مصاف آرژانتین و در دیدار دوم مصر به مصاف روسیه خواهد رفت تا تیم های فینال و رده بندی را برای کسب مدال های طلا ، نقره و برنز مشخص کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زیبا یکشنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

کفاشیان بی خاصیت که فقط دنبال پر کردن جیبشه اگر کمی درک داشت باید نوع قرعه کشی مسابقات را بر اساس رنکینگ می چیدن نه اینکه آرژانتین و مصر از اونور بالا بیان ایران حداقل برنز یا نقره حقش بود. صانعی هم داره بهانه میاره اگر دقیقه ۳۹ گل نمیخوردن و مساوی میشد ایران بالا میرفت و روسیه حذف میشد. جدا از بدشانسی و بی لیاقتی کفاشیان در رایزنی که قرعه کش عادلانه انجام بشه صانعی هم چرت میگه بیش از حد هم براتون خرج شد کمی دقت می کردید که انقد مفت گل نخوردید. ما در قرعه کشی باختیم و مدالو از دست دادیم. چون عقل کفاشیان نرسید (به هر حال مشغول پر کردن جیبشه وقت نداره) که تذکر بده قرعه بر اساس رنک باشه نه هر جور میزبان عشقش کشید.

نام ... یکشنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

واقعا حق تیم ایران پایمال شد ارژانتین همه تیمهای ضعیف را در گروه خودش قرار داد باز هم با گاوبندی دوم شد و مصر اول شد

زیبا یکشنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

تازه از اون مسخره تر این که ژاپن احتمالا برنز زنان رو میگیره . و گفتن در رشته های گروهی هر کشوری فقط در مردان یا زنان باید شرکت کنه ولی در هاکی هر دو تیم دختران و پسران هند شرکت کردند هر دو هم فینالیست شدند و تا چند ساعت دیگه هم بازی فینال برگزار میشه. بنابراین در این بخش هم حق ایران ضایع شد و ژاپن یک برنز مفت حداقل در فوتسال دختران میگیره. فوتسال یتیم ایران.