کد خبر : 123517
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1397 - 14:54
-

تهدید اصغری‌مقدم سه روز قبل از بازی با شهروند ساری!/ اتفاقی یا تعمدی؟

تهدید اصغری‌مقدم سه روز قبل از بازی با شهروند ساری!/ اتفاقی یا تعمدی؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، برخی اتفاقات در هفته پایانی دور رفت نیم‌فصل لیگ‌برتر فوتسال موجب شائبه‌هایی شده است که یا نشات گرفته از بی‌تدبیری مسئولان کمیته فوتسال در انجام مصاحبه‌ها بیان تذکرات است و یا اینکه سرچشمه‌های دیگری پشت آن نهفته است که باید به حال آن تاسف خورد. ماجرا از این قرار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، برخی اتفاقات در هفته پایانی دور رفت نیم‌فصل لیگ‌برتر فوتسال موجب شائبه‌هایی شده است که یا نشات گرفته از بی‌تدبیری مسئولان کمیته فوتسال در انجام مصاحبه‌ها بیان تذکرات است و یا اینکه سرچشمه‌های دیگری پشت آن نهفته است که باید به حال آن تاسف خورد.

ماجرا از این قرار است که در فاصله سه روز مانده به دیدار شهروند ساری و سن‌ایچ ساوه، دبیر کمیته فوتسال در مصاحبه‌ای ناگهان اعلام می‌کند :«از این به بعد هیچ بازیکنی نمی‌تواند همزمان سرمربی تیمش هم باشد. اگر ببینیم حتما کارت بازی آن بازیکن ضبط می‌شود.»

سلیمانی در این مصاحبه ادامه می دهد :«به نمایندگان خود در مسابقات این موضوع را اطلاع داده‌ایم. شخصا هم خودم ناظر مسابقات هستم تا اگر کسی در یک بازی لیگ همزمان مربیگری و بازی کند، کارتش را بگیرند! این قانون و مصوبه هیات‌رئیسه است؛ یا بازی کردن یا مربیگری!»

در شرایطی که تنها فردی که در لیگ‌برتر فوتسال ایران همزمان کارت بازی داشته و سرمربیگری تیمش را هم بر عهده دارد کسی جز جواد اصغری‌مقدم نیست و این مصاحبه بدون مقدمه مشخصا خطاب به سرمربی سن‌ایچ ساوه در آستانه دیدار با شهروند ساری است، چه برداشت‌هایی را می‌توان داشت؟

قطع به یقین، سابقه خوب سعید نجاریان عضو هیات‌رئیسه کمیته فوتسال، ابهامات در خصوص منتفع شدن شهروند ساری از این مصاحبه سلیمانی و به هم خوردن تمرکز سرمربی ساوه‌ای‌ها را برای بازی با شهروند پاک می‌کند اما باید اذعان داشت در سالی که افشین دبیری به دلیل عدم حضورش، دیگر پشت‌سر اصغری‌مقدم نیست، این اتفاقات از سوی دبیر کمیته فوتسال اتفاق غریبی هم نیست اما باید این سئوال را از کمیته فوتسال پرسید که این مصاحبه‌های خودجوش! سلیمانی در مقاطع حساس زمانی اتفاقی است یا تعمدی؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

قشنگ معلومه نجاریان و سلیمانی با هم بستند . آخه قبل بازی گیتی پسند هم با اینکه اصفهانی ها خواسته بودند بازی یک روز عقب بیوفته سلیمانی با مشورت نجاریان نگذاشت تا سه امتیاز را بدهند ساری