کد خبر : 123460
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1397 - 10:11
-

مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال امید از امروز در قم آغاز می‌شود

مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال امید از امروز در قم آغاز می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال امید با حضور ۴ تیم برتر کشور از امروز در قم آغاز می‌شود. مرحله نهایی رقابت‌های فوتسال لیگ برتر رده سنی امید باشگاه‌های کشور از امروز یکشنبه در قم آغاز می‌شود و تیم‌های راه یافته به این مرحله به صورت دوره‌ای با هم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال امید با حضور ۴ تیم برتر کشور از امروز در قم آغاز می‌شود.
مرحله نهایی رقابت‌های فوتسال لیگ برتر رده سنی امید باشگاه‌های کشور از امروز یکشنبه در قم آغاز می‌شود و تیم‌های راه یافته به این مرحله به صورت دوره‌ای با هم پیکار می‌کنند.

این رقابت‌ها به میزبانی سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و تیم‌های آپکو پارس قم، مقاومت تهران، شهروند ساری و فرش آرای مشهد، تیم‌هایی هستند که در این رقابت‌ها به میدان می‌روند تا تکلیف تیم قهرمان لیگ برتر فوتسال امید در سال ۹۷ مشخص شود.

در نخستین روز این مرحله از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز تیم‌های شهروند ساری و فرش آرای مشهد، افتتاحیه این مسابقات را برگزار می‌کنند و از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تیم آپکو پارس قم برابر مقاومت تهران دیدار خواهد کرد.

این رقابت‌ها طی روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز ادامه خواهد داشت و پس از برگزاری ۳ بازی توسط هر تیم، برترین‌های لیگ فوتسال امید شناخته می‌شوند. این در حالی است که تیم آپکو پارس قم امیدوار است پس از سال‌ها که از آخرین قهرمانی نماینده قم در این مسابقات می‌گذرد، بار دیگر بتواند این عنوان را به فوتسال قم اختصاص دهد.

آپکو پارس در دور گروهی این مسابقات توانست پس از تیم شهروند ساری در رده دوم قرار گیرد و به عنوان تیم دوم صعود کند. سال گذشته ۲ تیم قمی در این مرحله از مسابقات حاضر بودند که هیچ یک نتوانستند به مقام قهرمانی برسند چنان که در لیگ امید ۹۶ تیم هیئت فوتبال قم نایب قهرمان و تیم آتلیه طهران قم سوم شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.