کد خبر : 123456
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1397 - 10:09
-

ناظم‌الشریعه: مشکلی داخل فوتسالی نداریم، افراد بیرونی بحثی دارند موضوع دیگری است!/ تا جام‌جهانی۲۰۲۰ برنامه‌هایمان را طراحی کرده‌ایم!

ناظم‌الشریعه: مشکلی داخل فوتسالی نداریم، افراد بیرونی بحثی دارند موضوع دیگری است!/ تا جام‌جهانی۲۰۲۰ برنامه‌هایمان را طراحی کرده‌ایم!
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:مشکلی در فوتسال نداریم و اگر فرد یا افرادی بیرون خانواده فوتسال بحثی دارند موضوع دیگری است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم‌ملی فوتسال گفت: تا جام‌جهانی۲۰۲۰ برنامه‌هایمان را طراحی کرده‌ایم.
سید محمد ناظم‌الشریعه درباره برنامه‌های تیم‌ملی فوتسال عنوان کرد: در وهله اول یک نکته را بگویم و آن اینکه من شخصا بر این باورم در سال‌های اخیر هر چقدر پیشرفت در بحث فوتسال بوده در سایه آرامش بوده و شخصیت فوتسال ما رو به پیشرفت است.شاید برخی از من انتظار داشته باشند که دعوا کنم ولی چنین رویه‌ای مدنظر من نیست و آنچه برایم اهمیت دارد فعالیت در سایه آرامش است.ما مشکلی در فوتسال نداریم و اگر فرد یا افرادی بیرون خانواده فوتسال بحثی دارند موضوع دیگری است.
وی ادامه داد: واقعیت این است تا به امروز هر برنامه‌ای مدنظر کادر فنی بوده توسط فدراسیون فوتبال انجام گرفته است. این حرف دل من و اعضای تیم هست. حالا ممکن است جایی ببینیم که فضای خاصی وجود داشته باشد و برای مثال هزینه تهیه بلیط خیلی بالا برود. این،موضوعی است که همانطور که گفتم شرایط خاص است و در روند کلی برنامه‌ها مطابق پیش‌بینی جلو می‌رود.
ناظم‌الشریعه خاطرنشان کرد: تا جام‌جهانی۲۰۲۰ برنامه‌هایمان را طراحی کرده‌ایم. الان هم با توجه به شرایط جدید برنامه‌ریزی می‌کنیم و مشکلی در روند برنامه‌های تیم‌ملی پیش نخواهد آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.