کد خبر : 123587
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1397 - 16:35
-

گلاره با پوشش اسلامی و سلام به سبک ژاپنی

گلاره با پوشش اسلامی و سلام به سبک ژاپنی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،گلاره ناظمی در بازی های المپیک جوانان در آرژانتین هم با پوشش اسلامی قضاوت های خود را یکی پس از دیگری با موفقیت پشت سر می گذارد. در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا خیلی مایل نیستند داوران ایرانی و سایر کشورهای مسلمان به خصوص در فوتبال با پوشش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،گلاره ناظمی در بازی های المپیک جوانان در آرژانتین هم با پوشش اسلامی قضاوت های خود را یکی پس از دیگری با موفقیت پشت سر می گذارد.
در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا خیلی مایل نیستند داوران ایرانی و سایر کشورهای مسلمان به خصوص در فوتبال با پوشش اسلامی بازی ها را سوت بزنند خوشبختانه تا به اینجای کار مشکلی برای گلاره ناظمی ایجاد نشده است.
ناظمی داور بانوان

پیش از این یکی از داوران خانم ایرانی مجبور شد به خاطر سخت گیری ها کنفدراسیون فوتبال آسیا با پوشش داوران عادی در بازیهای بین المللی حاضر شود و تنها یک مقنعه به سر داشت. البته فدراسیون فوتبال ایران تذاکرات لازم را به او داده است و گفته اگر می خواهد به عنوان نماینده ایران در بازی های آسیایی یا دیگر بازی های بین المللی سوت بزند باید پوشش اسلامی را رعایت کند. در غیر اینصورت از لیست های داوران الیت ایران خارج خواهد شد.
ناظمی

برای خیلی ها جای سوال است که گلاره ناظمی در بازی های دانشجویان جهان در آلماتی وقتی بازیهای آقایان را سوت می زد چطور مراسم ابتدای بازی را به جا آورد. او در این باره می گوید: به سبک ژاپنی ها به کاپیتان های دو تیم احترام کردم و مراسم ابتدای بازی را به جا آوردم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.