کد خبر : 123625
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1397 - 12:35
-

همه چیز را گردن او نیندازیم /صانعی بازهم نشان داد مرد اول نیست

همه چیز را گردن او نیندازیم /صانعی بازهم نشان داد مرد اول نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی سرمربی تیم جوانان این روزها با هجمه زیادی روبرو شده و بیش از هر چیز ناکامی تیم جوانان در المپیک را به چند شغله بودن او ربط می دهند.صانعی در تیم های جوانان و بزرگسالان و تیم بانوان سمتهایی داشته و همین عامل باعث شده تا برخی ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی سرمربی تیم جوانان این روزها با هجمه زیادی روبرو شده و بیش از هر چیز ناکامی تیم جوانان در المپیک را به چند شغله بودن او ربط می دهند.صانعی در تیم های جوانان و بزرگسالان و تیم بانوان سمتهایی داشته و همین عامل باعث شده تا برخی ها بگویند او با چند دست یک هندوانه برداشته و به قول شمس شیرین ترین هنداونه یعنی همین تیم جوانان  هم از دست او افتاد. حالا اما بحثی که مطرح است اینکه صانعی در اکثر این تیم ها نفر اول نبوده و هرگاه هم نفر اول نبوده تیمش موفق نتیجه گرفته است.در تیم بزرگسالان او در کنار ناظم الشریعه زوجی ساخته که منجر به نتیجه گیری شده و کمبودهای فنی به خوبی توسط صانعی رفع می شود. در تیم بانوان هم نقش او در قهرمانی آسیا غیر قابل انکار است.در تیم جوانان اما او به عنوان نفر اول وارد شد و  دو. تجربه تلخ گذشته را تکرار کرد. ناکامی در جام جهانی ۲۰۱۲ و جام ملتهای اسیا ۲۰۱۲ با صانعی نشان داد که او برای مرد اول بودن ساخته نشده و حالا بار دیگر ناکامی او تکرار شد.صانعی مربی خوبی است با کوله باری از تجربه و حیف است که حالا با ناکامی تیم جوانان در المپیک از چرخه فوتسال حذف شود اما چه خوب که از دانش او به درستی استفاده شود و خودش هم شیفته نفر اول بودن نباشد تا بتواند نامش بار دیگر به نیکی در فوتسال ما یاد شده و اثرش مشخص شود.اگر تیم جوانان در دو دقیقه پایانی بازی با روسیه گل نمی خورد با توجه به نتیجه ای که در بازی با کاستاریکا رقم خورد صعود ما از گروه مرگ محتمل بود اما همان یک گل کار صانعی را خراب کرد تا حالا همه چیز را گردن او بیندازیم. صانعی سرمایه فوتسال ماست و اگر چند هندوانه را به دست او سپردیم همه اش تقصیر او نیست و تقصیر کسانی هم هست که فکر می کردند در فوتسال قحط الرجال است و اینگونه صانعی را به دام انداختند اما حالا هم نباید او را کنار زد.

مطالب مرتبط:
صانعی، بهترین «نفر دوم» فوتسال ایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

pouyadavoodi چهارشنبه , ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶

ماکه تو این مملکت دل خوشی و تفریح نداریم.یه تیم منصوری رو داشیتیم که اونجوری نابود شد.الان مقاومت رو داریم که هفته ای دوساعت سرگرممون میکرد،اشکال نداره مقاومتم ازمون بگیرید.
تن ما رگ نداره تیغ نزن