کد خبر : 123618
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1397 - 11:40
دسته‌بندی نشده
-

آقای تاج! تیمی که صندلی بیزنس سوار می‌شود فوتبال است نه فوتسال/ هزینه سفر به برزیل با AlItalia 16 میلیون با Qatar 20 میلیون؛ نه ۶۰میلیون!

آقای تاج! تیمی که صندلی بیزنس سوار می‌شود فوتبال است نه فوتسال/ هزینه سفر به برزیل با AlItalia  16 میلیون با Qatar 20 میلیون؛ نه ۶۰میلیون!
رئيس فدراسيون فوتبال در مصاحبه‌اي در خصوص هزينه بليط پرواز تيم‌ملي فوتسال به برزيل اطلاعات اشتباهي را ارائه كرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در شرایطی که غالب افتخارات فدراسیون فوتبال مربوط به فوتسال بوده و به نوعی این فدراسیون از عناوین فوتسال تا رده کرسی‌های آسیایی و جهانی در AFC و فیفا رسیده است، همچنان برخوردهای تبعیض‌آمیز مدیران آن با این رشته ادامه دارد.

تیم‌ملی فوتسال در حالی به برزیل سفر نکرد که برزیلی‌ها تمامی هزینه‌های اقامت و حضور تیم کشورمان را از فرودگاه تا فرودگاه بر عهده گرفته و بدون دریافت وجه برای بازی، دو دیدار دوستانه را در خاک خود ترتیب داده بودند و تنها هزینه تیم‌ملی پرداخت بلیط پرواز تهران به سائوپائولو بود.

روز گذشته رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای، انتقادها در خصوص عدم اعزام تیم‌ملی فوتسال را عقده گشایی خطاب قرار داد و ارقامی غیرواقعی در خصوص هزینه بلیط پرواز ارائه کرد که چیزی حدود سه یا چهار برابر قیمت واقعی پرواز برای فوتسالی‌ها بود.

در حالی که مهدی تاج و حتی کفاشیان در سفرهای بین‌المللی نشات گرفته از فوتسال برای شرکت در مراسم اهدای جام‌های آسیایی و جهانی، کمتر از صندلی اکونومی استفاده می‌کنند و شاید با هزینه‌های آن آشنا نیستند، رقم ۶۰میلیون تومان برای صندلی بیزنس کلاس به عنوان هزینه بلیط هر بازیکن فوتسال در مسیر تهران به برزیل عنوان شده که تاکنون تیم‌ملی فوتسال ایران در تاریخ خود سوار چنین صندلی‌های نشده و به نظر قیمت هزینه‌های بلیط سفر تیم‌ملی فوتبال به اشتباه بیان شده است.

در حالی که عصر اینترنت راه رسیدن به حقیقت موضوع را با دسترسی همه به سایت‌های فروش بلیط شرکت‌های هواپیمایی بین المللی آسان کرده است، هم اکنون سایت شرکت Qatar airways رقمی کمتر از ۲۰ میلیون تومان را برای این بازی با تاریخ رفت ۲۴ اکتبر و بازگشت ۳۰اکتبر با یک ترانسپورت نشان می‌دهد و شرکت AlItaila نیز با دو ترانسپورت رقمی کمتر از ۱۶ میلیون تومان را نشان می‌دهد که حدود یک سوم تا یک چهارم کمتر از مبلغی است که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ارائه کرده است!

ماجرای تبعیض میان فوتسال و فوتبال از سوی رئیس فدراسیون آنجا غم‌انگیزتر می‌شود که کاروان تیم‌ملی فوتسال ایران تنها ۲۰ نفر برای این سفر بوده اما در سفرهای تیم‌ملی فوتبال، فقط ۲۰ نفر به عنوان عوامل همراه تیم‌ملی عازم اردوهای بین‌المللی می‌شوند.

در شرایطی که فوتسال ایران با افتخارات ملی و باشگاهی در کنار اوضاع و احوال بد بازیکنان و باشگاه‌ها شبیه به یک سیب قرمز زیبا اما از داخل کرم خورده است، چه بهتر بود که رئیس فدراسیون فوتبال با ارائه آمار غلط، داغ دل فوتسالی‌ها را اینطور تازه نمی‌کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.