کد خبر : 123701
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1397 - 10:22
-

دومین شوک به تیم ملی فوتسال در راه است؟

دومین شوک به تیم ملی فوتسال در راه است؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که به تازگی سفر تیم ملی فوتسال ایران به برزیل و بازی با این تیم لغو شد، حضور ایران در تورنمنت دوستانه قزاقستان هم در ابهام قرار گرفته است. قرار بود تیم ملی فوتسال ایران آبان ماه برای برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال برزیل عازم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که به تازگی سفر تیم ملی فوتسال ایران به برزیل و بازی با این تیم لغو شد، حضور ایران در تورنمنت دوستانه قزاقستان هم در ابهام قرار گرفته است.

قرار بود تیم ملی فوتسال ایران آبان ماه برای برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال برزیل عازم این کشور شود ولی باوجود برنامه ریزی هایی که از یک سال پیش صورت گرفته بود، فدراسیون فوتبال به خاطر آنچه که مشکلات مالی اعلام شد، با این سفر مخالفت کرد. به این ترتیب اولین ضربه جدی در راه آماده سازی ملی پوشان کشورمان به تیم ایران وارد شد و انتقاد تمام کارشناسان و پیشکسوتان فوتسال را در پی داشت.

دومین برنامه مهم تدارکاتی و آماده سازی تیم ملی فوتسال در ماه های آخر سال ۲۰۱۸، حضور در تورنمنت چهارجانبه کاسپین بود. این تورنمنت سال گذشته با حضور ایران، قزاقستان، آذربایجان و روسیه برای اولین بار به میزبانی کشورمان برگزار و مقرر شد هرسال یکی از این کشورها میزبانی تورنمنت را قبول کند.

طبق برنامه ریزی ها، قزاقستان دومین میزبان این تورنمنت از تاریخ ۱۱ الی ۱۵ آذرماه بود و کادر فنی تیم ملی هم برای شرکت در این تورنمنت و محک زدن بازیکنان مدنظر برنامه ریزی کرده بود اما حالا گفته می شود این تورنمنت هم در آستانه لغو شدن قرار گرفته است.

شنیده ها از این قرار است که قزاقستان به خاطر مشکلاتی که در بعضی از بخش های این کشور ایجاد شده اعلام کرده است قادر به میزبانی تورنمنت و شرکت در این بازی ها نیست. البته این مسئله به صورت رسمی به کمیته فوتسال اعلام نشده است و تیم ملی را در وضعیت مبهمی قرار داده است.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در واکنش به موضوع گفت: چیزی رسمی به ما اعلام نشده است. اگر چنین چیزی بود، قزاق ها به ما اعلام می کردند. این مسئله در حد شایعه است و نامه ای هم به ما نرسیده است.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲

لعنت به فدراسیون فوتیال چرا فوتسال و فوتبال ساحلی یک غدراسیون جدا ندارند یعنی از والیبال و هند بال کمتر هستند