کد خبر : 123710
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1397 - 18:29
-

شیربیگی:حضور بانوان مشکل فضای ناسالم ورزشگاه‌ها را حل کند

شیربیگی:حضور بانوان مشکل فضای ناسالم ورزشگاه‌ها را حل کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عضو تیم ملی فوتسال بانوان گفت: امیدوارم این روند حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ادامه دار باشد و فقط به این بازی ختم نشود. سارا شیربیگی، عضو تیم ملی فوتسال بانوان و بازیکن تیم نامی نو اصفهان درباره حضور بانوان در ورزشگاه آزدای برای تماشای دیدار دوستانه تیم های ایران و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عضو تیم ملی فوتسال بانوان گفت: امیدوارم این روند حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ادامه دار باشد و فقط به این بازی ختم نشود.

سارا شیربیگی، عضو تیم ملی فوتسال بانوان و بازیکن تیم نامی نو اصفهان درباره حضور بانوان در ورزشگاه آزدای برای تماشای دیدار دوستانه تیم های ایران و بولیوی به خبرنگار برنا گفت: اتفاق بسیار خوبی بود. امیدوارم این روند حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ادامه دار باشد و فقط به این بازی ختم نشود. هرچند که شب گذشته تعداد بانوان بسیار محدود بود ولی امیدواریم در مسابقات بعدی این تعداد با تعداد تماشاگران آقا برابری کند.

وی اضافه کرد: شرایط ورزشگاه‌ها شاید در خیلی موارد فضای مناسبی برای حضور بانوان نباشد ولی با برنامه‌ریزی درست و مناسب می‌توان این مشکلات را از بین برداشت. بدون تردید حضور بانوان خود به تنهایی می‌تواند در برخی موارد این مشکلات و فضای ناسالم ورزشگاه‌ها را حل کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.