کد خبر : 123768
تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1397 - 13:29
-

ترابیان: تا جایی که قدرت داشته باشم پشت علی صانعی می‌ایستم

ترابیان: تا جایی که قدرت داشته باشم پشت علی صانعی می‌ایستم
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال می‌گوید با صعود برزیل و روسیه به فینال فوتسال المپیک جوانان حقانیت علی صانعی سرمربی تیم ایران مشخص شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره صعود برزیل و روسیه به فینال فوتسال المپیک جوانان در آرژانتین گفت: اگر خاطرتان باشد در مصاحبه ای پیش بینی کرده بودم روسیه و برزیل هم گروه های ایران به فینال می رسند. فاصله برزیل و روسیه با سایر تیم ها جای شک باقی نمی گذارد که آنها از تیم های خوب هستند. معلوم است آنها دو سال مدام کار کرده اند و دیدارهای تدارکاتی زیادی داشته اند.

وی افزود: جالب است که با وجود تلاش های کمیته بین المللی المپیک و میزبان مسابقات یعنی آرژانتین برای فینالیست شدن این تیم، در نهایت روسیه و برزیل به فینال رفتند. این مسئله حقانیت علی صانعی سرمربی ایران و بازیکنان جوان او که آینده ساز فوتسال هستند را ثابت کرد. کسانی که بدون دلیل به علی صانعی تاختند و مواردی مثل چند شغله بودن او را مطرح کردند، باید حالا با خودشان خلوت کنند و اینرا به خاطر بسپارند که دیگران را زود قضاوت نکنند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال تصریح کرد: بحث این است که نباید به راحتی اجازه داد مربیانی مثل علی صانعی صحنه فوتسال کشور را ترک کنند. بنده تا جایی که قدرت داشته باشم پشت مربیانی مثل صانعی می ایستم و حمایت از آنها وظیفه ما است. ما یکبار هم در جام جهانی به مشکل خوردیم ولی پشت مربی خود را خالی نکردیم.

ترابیان درباره فینالیست شدن تیم دختران ژاپن هم گفت: باعث افتخار آسیا است که ژاپن فینالیست شد. ژاپنی ها قبلا حقانیت خود را در آسیا به اثبات رسانده بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

علی مربی شایسته ایست، اتفاقا حمایت شما و راهنمایی های شما او را خراب می کند، برای صانعی مفید هست که از شما فاصله گیرد.

نام ... یکشنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

اقای ترابیان تو را خدا صانعی را رها کن میدانم برای اینکه خودت مطرح باشی علی بنده خدا را جلو انداختی این کارها درست نیست شما در این سالها ضربات خیلی زیادی به فوتسال زدی . مدیریت لجبازی و باند بازی به زور به حیدریان سرپرست قاب میکنی افتخارات شمسایی را منکر میشوی . یک روز با شمس خوبی و فردا روابط خراب میشه . خیلی از باشگاهها بخاطر مدیریت ضعبف شما فرار کردند . تبانی بزرگ فوتسال در دوره مدیریت شما اتفاق افتاد و باعث سرافکندگی فوتسال و فرار تیمهای بزرگ شدی راستی حال اقای عمادی چطوره چند وقتی هست خبری نیست از ایشان و…