کد خبر : 123798
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 - 9:51
-

تقی پور: تیممان را خالی کنیم، نمی‌توانیم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم

تقی پور: تیممان را خالی کنیم، نمی‌توانیم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی پور پس از برتری چهار-صفر تیمش مقابل ملی حفاری اهواز در دیداری معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: دیدار با ملی حفاری بازی خوبی بود. خدا را شکر می‌کنیم که به آنچه در برنامه‌مان داشتیم دست پیدا کردیم. وی افزود: در بازی قبلی‌مان شروع

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی پور پس از برتری چهار-صفر تیمش مقابل ملی حفاری اهواز در دیداری معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: دیدار با ملی حفاری بازی خوبی بود. خدا را شکر می‌کنیم که به آنچه در برنامه‌مان داشتیم دست پیدا کردیم.

وی افزود: در بازی قبلی‌مان شروع خوبی نداشتیم اما در این بازی توانستیم بازی را به خوبی آغاز کنیم و مزد آن را هم گرفتیم. نیم فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم این بردها چه در خانه و چه در بازی‌های خارج از خانه تداوم داشته باشد و نتایج در خور شأن مس سونگون را کسب کنیم.

سرمربی مس سونگون ورزقان ادامه داد: در نیمه اول این بازی با برتری ۳ گله به رختکن رفتیم و می‌دانستیم تیم حریف در نیمه دوم به دنبال بازی با سیستم ۵ نفره خواهد بود. برای این مسئله هم برنامه داشتیم و توانستیم حریف را کنترل کنیم. در ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم هم موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم اما از آنها استفاده نکردیم.

تقی پور ادامه داد: در دقایقی که تیم حریف با سیستم ۵ نفره بازی می‌کرد، چند موقعیت هم کسب کردیم که بازیکنانمان کمی تعلل کردند و موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد اما با این حال از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم که تمام تلاششان را برای کسب پیروزی در این دیدار انجام دادند. از هواداران هم تشکر می‌کنم که علی‌رغم تغییر زمان بازی، ما را تنها نگذاشتند.

وی در رابطه با جدایی بازیکنان تیمش در نیم‌فصل گفت: آقای سنگ سفیدی چند وقتی است که رفته و خبری از او نیست. در مورد آقای فخیم هم سعی می‌کنیم این بازیکن را حفظ کنیم چرا که هم بازیکن بومی ما به حساب می‌آید و از طرفی نمی‌خواهیم تیممان را خالی کنیم. البته با توجه به شرایط اقتصادی به این بازیکن هم حق می‌دهیم.

سرمربی مس سونگون افزود: بازی‌های نیم فصل دوم سخت‌تر می‌شود و اگر تیممان را خالی کنیم دیگر نمی‌توانیم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم. امیدوارم با حفظ فرهاد فخیم و جذب ۲-۳ بازیکن جدید نتایج خوبمان را در نیم فصل دوم تکرار کرده و جایگاهی در خور شأن مس سونگون کسب کنیم.

گفتگو:علیرضا حیدری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

اره حق بافرهاد فخیمه خوبه این مساله رو درک کنیدو حق فرهاد رو بدید قدر داشته هاتون رو بدونید واسه یه برزیلی که ۷تا۸۰۰۰دالر پول میدین معلوم هم نیس چی ازاب دربیاد مثل هندونه چاقو نخورده،حق فرهاد رو بدید