کد خبر : 123815
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 - 12:42
-

حضور کاپیتان مس در اندونزی منتفی شد/فخیم: دوست داشتم به اندونزی بروم ولی قسمت بود در مس بمانم

حضور کاپیتان مس در اندونزی منتفی شد/فخیم: دوست داشتم به اندونزی بروم ولی قسمت بود در مس بمانم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم بازیکن تیم فوتسال مس سونگون پیشنهادی از یکی از تیم های اندونزی داشت و قرار بود بعد از پایان بازی های تیم مس در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال، راهی اندونزی شود. با این حال برگزاری جلسه ای در باشگاه مس با حضور مدیرکل ورزش صنایع مس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد فخیم بازیکن تیم فوتسال مس سونگون پیشنهادی از یکی از تیم های اندونزی داشت و قرار بود بعد از پایان بازی های تیم مس در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال، راهی اندونزی شود.

با این حال برگزاری جلسه ای در باشگاه مس با حضور مدیرکل ورزش صنایع مس ایران و مسئولان باشگاه، حضور فخیم در اندونزی را منتفی کرد. قرار است فخیم تا پایان فصل در تیم مس بماند.

این در حالی است که وضعیت محمدرضا سنگ سفیدی دیگر بازیکن تیم مس و حضورش در ایتالیا هنوز مشخص نیست. سنگ سفیدی قصد دارد ویزای کار بگیرد و همچنان بعد از گذشت چند هفته پیگیر این کار است. در صورتی که سنگ سفیدی موفق به گرفتن ویزای یکساله نشود، وی هم به تیم مس بر می گردد.

فرهاد فخیم درباره منتفی شدن حضورش در اندونزی و باقی ماندن در تیم مس تا پایان فصل، گفت: خودم دوست داشتم به اندونزی بروم ولی باشگاه مخالفت کرد. قسمت بود که این روزی دستمان نرسد. روزی ما دست خدا است. شاید قسمت بود به اندونزی نروم چون ممکن بود اتفاقی برای من یا خانواده ام رخ بدهد. به هر حال ماندنی شدم و حالا تمرکزم روی تیم مس است.

وی افزود: آقایان توحیدی و ابراهیمی از ورزش کل صنایع مس به تبریز آمدند و جلسه ای برگزار کنند. آنها خواستند تصمیمی بگیریم که تیم ضرر نکند. ما نسبت به سال گذشته دو بازیکن برزیلی و محمدرضا سنگ سفیدی را از دست داده ایم و یک جورهایی تیم ضعیف شده است. گفتند حیف است که تیم خراب شود و باید برای سالهای بعد هم بماند. من هم به خاطر مردم شهرم و تیم مس ماندنی شدم.

بازیکن تیم مس در پاسخ به این سئوال که آیا با ماندنش در این تیم مبلغ قراردادش اضافه شده است؟ تاکید کرد: خیر، قرار شد اگر نتایج تیم خوب بود و قهرمان شدیم، برای قراردادهای فصل بعد تصمیم جدیدی بگیرند. اگر به اندونزی می رفتم ۵ برابر قراردادم با مس پول می گرفتم ولی صلاح باشگاه این بود که بمانم.

فخیم درباره وضعیت محمدرضا سنگ سفیدی که برای بازی در یک تیم ایتالیایی به این کشور رفته ولی وضعیتش مشخص نیست، گفت: من با محمدرضا صحبت کردم. او دنبال ویزای یک ساله است. فدراسیون ایتالیا نمی تواند این ویزای یکساله را اوکی کند. اگر کار محمدرضا درست شد که در ایتالیا می ماند وگرنه او تا یکی دو هفته دیگر به مس بر می گردد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

همه اینا فیلم بود، می خواست فی را ببره بالا فکر کرده ما هم خریم

نام ... شنبه , ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

حق آقای فخیم بیشترازین حرفاست فی وروزی دست خداست تو خودتو خر نکن به کارت برس