کد خبر : 123817
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 - 17:04
-

فلاح:شمس نقشی در حضورم در شهرداری ساوه نداشت/ چالش سختی پیش رو دارم/ شاید نیم فصل دوم لیگ اندونزی به واموس بروم

فلاح:شمس نقشی در حضورم در شهرداری ساوه نداشت/ چالش سختی پیش رو دارم/ شاید نیم فصل دوم لیگ اندونزی به واموس بروم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح سرمربی جدید شهرداری ساوه در مورد حضورش روی نیمکت این تیم گفت: اول این توضیح را بدهم که در چند روز اخیر این بحث مطرح شده که حسین شمس مرا به ساوه آورده است.این را بگویم که باعث افتحار من است که اقای شمس مرا قبول دارد و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح سرمربی جدید شهرداری ساوه در مورد حضورش روی نیمکت این تیم گفت: اول این توضیح را بدهم که در چند روز اخیر این بحث مطرح شده که حسین شمس مرا به ساوه آورده است.این را بگویم که باعث افتحار من است که اقای شمس مرا قبول دارد و مورد تائید او هستم اما طرف قرارداد من شهرداری ساوه و مدیرعامل باشگاه بودند و من با تماس شهردار ساوه و آقای حسینی مدیرعامل باشگاه به مذاکره با آنها رفتم.

فلاح افزود: آقای شمس روز معارفه من هم آمدند و گفتند که شهر خودشان است و دوست دارند به این تیم خدمت کنند و خوشحالم که ایشان به فوتسال ساوه اشراف دارند. در ساوه حسین شمس را خیلی دوست دارند ولی رفتن من بواسطه شهردار بوده و حتی اگر بواسطه اقای شمس هم بوده خوشحال می شوم.همیشه در طول کارهایم با مربیان قبلی خود مثل شمس،صالح ،ابطحی و .. در ارتباط بوده ام.

سرمربی شهرداری ساوه در مورد وضعیت این تیم تاکید کرد:این تیم با وجودی که دیر بسته شده نفرات خوبی دارد ولی از نظر بازیکن جنس آنها جور نیست.تیم البته جوانان خوبی هم دارد.در نیم فصل اول در بعضی بازی ها بد آوردند اما من از محسن خبیری تشکر می کنم که برای این تیم زحمت کشیدند و در این برهه چالش سختی دارم که امیدوارم تیم در لیگ برتر بماند.

فلاح در مورد مشکلات مالی این تیم اذعان داشت:خدا را شکر شهردار ساوه شرایط خوبی دارد و جزو دو سه باشگاهی است که پرداختی هایش به موقع بوده است. البته روند کار تیم های دولتی تا حدودی متفاوت است با این حال دو سه نفری اطراف تیم هستندکه همه مشکلات را بر طرف می کنند و از لحاظ امکانات و تغدیه نیز مشکلی نداریم و همه چیز مهیاست.ابوالقاسم عارفیان را به عنوان مربی و بهرام خرمیان را به عنوان مربی دروازه بان ها به تیم آوردیم و امیدوارم که شهرداری در نیم فصل دو نتایج خوبی بگیرد و به رده های بالای جدول صعود کند.

سرمربی سابق واموس اندونزی در مورد علت  جدایی اش از این تیم گفت: یکسری مشکلات شخصی داشتم که ترجیح دادم مدتی به ایران برگردم.باید به خانواده می رسیدم و بحث شغلی که دارم هم بود و باید آنها را درست می کردم.واموس باز هم به دنبال من است و فکر می کنم برای نیم فصل دوم لیگ اندونزی بار دیگر به واموس رفته و سرمربی این تیم شوم.

گفتگو:محسن فروغی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۱۶

سلام جناب اقای فلاح
اقای شمس در تمرینات شما حضور دارند و در حال مذاکره با بازیکنان مختلف هستند از بازیکنان سوهان محمد قم گرفته تا پارسیان و مس و….
البته هیچ اشکالی ندارد اما اینکه منکر میشوید کاری خوبی نیست استاد شمس ساوه ای هستند و حق شان است که در ساوه کار کنند ولی خیلی شفاف و با صداقت موفق باشید

نام ... دوشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

درود به این فوتسالیست و مربی جوان که همیشه احترام پیشکسوت رو نگه میداره، اقای فلاح عزیز من مطمئنم که شما در اینده به همه چیز میرسی و پله های ترقی رو با موفقیت پشت سر میزاری