کد خبر : 123840
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1397 - 16:42
-

آقای تاج؛ وعده ایجاد سازمان فوتسال چه شد؟

آقای تاج؛ وعده ایجاد سازمان فوتسال چه شد؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،یکی از برنامه های مهدی تاج در زمان اخذ رای از مجمع عمومی ایجاد سازمان فوتسال بود . در برنامه اعلامی رئیس فدراسیون فوتبال به مجمع تشکیل ۴ سازمان در فدراسیون فوتبال بوده است که بدین ترتیب قرار بود انتخاب وی شاهد ارتقاء جایگاه تشکیلاتی فوتسال در فدراسیون باشیم که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،یکی از برنامه های مهدی تاج در زمان اخذ رای از مجمع عمومی ایجاد سازمان فوتسال بود .
در برنامه اعلامی رئیس فدراسیون فوتبال به مجمع تشکیل ۴ سازمان در فدراسیون فوتبال بوده است که بدین ترتیب قرار بود انتخاب وی شاهد ارتقاء جایگاه تشکیلاتی فوتسال در فدراسیون باشیم که این موضوع می توانست کمک شایانی به توسعه فوتسال و توجه هر چه بیشتر به این رشته شود، این در حال یاست که با گذشت بیش از دو سال از وعده آقای رئیس هنوز سازمان فوتسال نشانی در فدراسیون ندارد و کمیته فوتسال این وظایف را بر عهده دارد.
در سند برنامه فدراسیون تحت ریاست مهدی تاج ۹ نفر در این سازمان عضویت دارند که از موضوعات مربوط به فوتبال ساحلی نیز در این سازمان تعریف شده است.
در ترکیب این سازمان ، مدیران عالی فدراسیون فوتبال ، هیات های فوتبال و باشگاه ها عضویت دارند که ترکیب این سازمان بسیار به سازمان لیگ فعلی نیز شباهت دارد.
رئیس ، نایب رئیس اول و دبیر کل فدراسیون در کنار دو نماینده هیات های فوتبال و دو نماینده باشگاه ها به همراه رئیس سازمان فوتسال و مسئول کمیته ساحلی ترکیب این سازمان خواهند بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.