کد خبر : 123864
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1397 - 17:08
-

اصفهانیان:سالن‌های ما با کمبودهای زیادی مواجه هستند/ مشکلات داوری فوتسال برطرف می شود

اصفهانیان:سالن‌های ما با کمبودهای زیادی مواجه هستند/ مشکلات داوری فوتسال برطرف می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فریدون اصفهانیان در مورد اولین دوره کلاس داوران، ناظران و نمایندگان فدراسیون فوتبال  در فوتسال که برای اولین بار  از امروز در شهریار برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این کلاس‌ها به خاطر بعضی از مسائلی است که در داوری فوتسال برای داوران و ناظران و نمایندگان فدراسیون مبهم بود،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فریدون اصفهانیان در مورد اولین دوره کلاس داوران، ناظران و نمایندگان فدراسیون فوتبال  در فوتسال که برای اولین بار  از امروز در شهریار برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این کلاس‌ها به خاطر بعضی از مسائلی است که در داوری فوتسال برای داوران و ناظران و نمایندگان فدراسیون مبهم بود، برگزار شد و وظایف خود را به خوبی در لیگ انجام دهند و همچنین در نیم‌فصل تأثیر بهتری در برگزاری لیگ‌های فوتسال داشته باشند.

رئیس کمیته داوران در پاسخ به سؤالی که  چه موقع شاهد این تغییر و تحولات خواهیم بود، گفت: بعضی از این موضوعات که در این جلسه مطرح شد، قطعا در نیم‌فصل شاهد بهتر شدنش در لیگ خواهیم بود. البته برخی  دیگر از این موارد نیاز به ساختارسازی دارد.

اصفهانیان افزود: در حال حاضر سالن‌های ما با کمبودهای زیادی مواجه هستند که ان‌شاءالله هیأت رئیسه کمیته فوتسال قول داده که از فصل بعد مشکلات را برطرف کنند و سالن‌های برگزاری را در حد و اندازه برگزاری لیگ‌های آماده کنند و همچنین محل اسکان داوران  ناظران و نمایندگان فدراسیون  را در هتل‌های برگزاری مسابقات در اندازه شأن و شخصیت آنها انتخاب کنند.

وی همچنین در رابطه با جلسه‌ای که با داوران و هیأت رئیسه کمیته فوتسال  امروز برگزار کردند گفت: در این جلسه در مورد حق‌الزحمه داوران و بعضی از ایاب و ذهاب داورانی که در کلاس‌های فدارسیون فوتبال شرکت می‌کنند بحث شد و در پایان به نتایج خوبی رسیدیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.