کد خبر : 123850
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1397 - 16:53
-

سهرابی: مشکلات داوری نیم‌فصل اول بررسی و برطرف می شود

سهرابی: مشکلات داوری نیم‌فصل اول بررسی و برطرف می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا سهرابی در حاشیه جلسه امروز کلاس‌های توجیهی داوران، ناظران و نمایندگان فدراسیون فوتبال در فوتسال که در شهریار برگزار شد،‌گفت: این حرکت، حرکت بسیار خوبی بود که همه داوران، ناظران و نمایندگان فدراسیون فوتبال را سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال و اصفهانیان ریس کمیته داوران فوتبال دور هم جمع

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا سهرابی در حاشیه جلسه امروز کلاس‌های توجیهی داوران، ناظران و نمایندگان فدراسیون فوتبال در فوتسال که در شهریار برگزار شد،‌گفت: این حرکت، حرکت بسیار خوبی بود که همه داوران، ناظران و نمایندگان فدراسیون فوتبال را سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال و اصفهانیان ریس کمیته داوران فوتبال دور هم جمع کرده بودند که همگی باید در یک کلاس توجیهی جهت هماهنگی‌های بیشتر شرکت کنند.

وی در ادامه گفت: هدف از برگزاری این کلاسها هر چه بهتر شدن برگزاری لیگ و همچنین مشکلاتی که در حال حاضر در لیگهای فوتسال ما وجود دارد بود که خدا را شکر به خوبی امروز صبح برگزار شد.

وی در ادامه گفت: در این جلسه ترابیان رئیس کمیته فنی توسعه فوتسال و فوتبال و ساحلی و همچنین عضو AFC که سابقه مدرسی مربیگری در فیفا هم داد در مورد تمام مشکلات و ناهماهنگی‌هایی که در لیگ ما به خصوص در بحث حرفه‌ای‌سازی باشگاهها وجود دارد، صحبت کردند که خروجی بسیار خوبی این موضوع داشت.

رئیس کمیته داوران فوتسال گفت: در این جلسه یکبار دیگر در مورد وظایف داوران، نمایندگان فدراسیون و ناظران در فوتسال بحث شد و همچنین در مورد وظایف هریک به صورت جداگانه بحث بررسی شد.

سهرابی افزود:‌ این کلاس‌ها به مدت سه روز ادامه دارد و از امروز بعدازظهر فقط ناظران و داوران در کلاس‌های حضور دارند و در این سه روز سعی می‌کنیم مشکلاتی که در نیم‌فصل اول وجود داشته را بررسی وبرطرف کنیم.

وی در پایان گفت: ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال همچنین از کمیته داوران فوتسال خواسته که یک کلاس هم برای مربیان و سرپرستان باشگاه‌ها برگزار کنیم که ان‌شاءالله قرار است بعد از برگزاری این کلاس‌ها آن را برگزار کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.