کد خبر : 123912
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1397 - 14:09
-

جاوید:برنامه ریزی پلی آف شبیه جوک است/آقایان یک زنگ به فدراسیون والیبال یا بسکتبال بزنند

جاوید:برنامه ریزی پلی آف شبیه جوک است/آقایان یک زنگ به فدراسیون والیبال یا بسکتبال بزنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ملی پوش تیم گیتی پسند اصفهان درباره شرایط تیم گیتی پسند با توجه به شروع تمرینات این تیم از ابتدای هفته اظهارکرد: تیم شرایط ایده آلی دارد و امیدواریم روند بهتری نسبت به نیم فصل اول داشته باشیم و با توجه به پتانسیل تیم گیتی پسند می‌توانیم به لحاظ فنی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ملی پوش تیم گیتی پسند اصفهان درباره شرایط تیم گیتی پسند با توجه به شروع تمرینات این تیم از ابتدای هفته اظهارکرد: تیم شرایط ایده آلی دارد و امیدواریم روند بهتری نسبت به نیم فصل اول داشته باشیم و با توجه به پتانسیل تیم گیتی پسند می‌توانیم به لحاظ فنی پیشرفت بهتری در ادامه لیگ به دست بیاوریم و ثبات بیشتری را داشته باشیم.
وی همچنین پیرامون برنامه‌های پلی آف برای لیگ امسال گفت: من جزء کسانی بودم که اعتقاد داشتم پلی آف فوتسال کشور را یک پله به ایده آل‌های جهانی نزدیک‌تر خواهد کرد، ولی متاسفانه این اتفاق به بدترین شکل ممکن توسط سازمان لیگ در حال برنامه ریزی است. دوستان هر روز یک برنامه عجیب و غریب اعلام می‌کنند تا ضعف خودشان را بیشتر نشان بدهند. برنامه ریزی آقایان به گونه‌ای است که تیم‌های اول و دوم لیگ در مرحله نیمه نهایی باهم برخورد می‌کنند که بیشتر شبیه جوک است تا برنامه ریزی.
وی با اشاره به این که برنامه ریزی‌ها ظلم در حق تیم‌های اول و دوم لیگ است، خاطر نشان کرد: آقایان اگر از قوانین پلی آف که در تمام دنیا استفاده می‌شود اطلاعی ندارند، لطفاً یک زنگ به فدراسیون والیبال یا بسکتبال کشور خودمان بزنند تا از قوانین پلی آف مطلع شوند و در ادامه هم بازی‌های مرحله نیمه نهایی و فینال را از سه بازی به دو بازی کاهش دادن که این هم از عجایب است. آقایان اگر می‌خواهند بازی‌ها در تاریخ ۱۶ اسفند به پایان برسد می‌توانند فاصله بین بازی‌های پلی آف را کم کنند نه این که تعداد بازی‌ها را کاهش دهند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.