کد خبر : 123898
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1397 - 13:16
-

جدال بالانشینان برنده نداشت / پیروزی خارج از خانه نفتی ها / سنت شکنی هبلکس رضوی / زنجانی ها شگفتی ساز شدند

جدال بالانشینان برنده نداشت / پیروزی خارج از خانه نفتی ها / سنت شکنی هبلکس رضوی / زنجانی ها شگفتی ساز شدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته ششم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد: پاس ناجا ۲ – شهرداری رشت ۲ گلزنان: سیدعلی حسینی – مهدی وفائی (پاس) مهرشاد وفادار –

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته ششم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد:
پاس ناجا ۲ – شهرداری رشت ۲

گلزنان:
سیدعلی حسینی – مهدی وفائی (پاس)
مهرشاد وفادار – عرفان عبدالعلی زاده (رشت)

این بازی که نبرد بین تیم های اول و دوم جدول بود، به میزبانی پاس ناجا برگزار شد. هردو تیم در نیمه اول نمایش کسل کننده ای را از خود به نمایش گذاشتند و این شهرداری رشت بود که با زدن یک گل نیمه اول را پیروز به رختکن رفت. در نیمه دوم هم شاهد بازی زیبایی از هر دوتیم بودیم. بازی با برتری دو گله شهرداری پیگیری می شد که پاسی ها موفق شدند با یک کامبک ۲۰ ثانیه ای زیبا، بازی را به تساوی بکشانند. با کسب این یک امتیاز این دو تیم کماکان در بالای جدول قرار دارند.
الماس شهر قم صفر – نفت امیدیه ۲

گلزنان:
سعید کرمی ۲ (امیدیه)

الماس شهر قم که هفته گذشته با پیروزی برابر صدرا شیراز خود را از انتهای جدول جدا کرده بود، این هفته در خانه از نفت امیدیه پذیرایی می کرد. نفتی ها که هفته پیش در خانه سه امتیاز را واگذار کرده بودند، در صدد جبران این شکست بودند و توانستند با ارائه یک بازی زیبا و منطقی این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند. شاگردان ملحانی در امیدیه با احتساب این پیروزی ۱۰ امتیازی شدند و خود را تا رده دوم جدول بالا کشیدند. شاگردان وفایی در قم هنوز نتوانسته اند در خانه پیروز باشند و هوادارن این تیم چشم انتظار اولین برد خانگی این تیم هستند.
هایپر شاهین شهر ۲ – خالص سازان زنجان ۳

گلزنان:
حسین قپانچی – مجید کیانی (شاهین شهر)
حسن محمدی – علی عمویی – امین ستاریان (زنجان)

تیم هایپر شاهین شهر که هفته گذشته پیروزی شیرینی را در خارج از خانه کسب کرده بود، در خانه پذیرای زنجانی ها بود. بازیکنان خالص سازان با ارائه یک بازی زیبا و حساب شده، موفق شدند سه امتیاز شیرین را از اصفهان به سوغات ببرند و خود را از انتهای جدول جدا سازند. شاگردان رستمی در شاهین شهر نتوانستند از امتیاز میزبانی خود بهره کافی ببرند و این سه امتیاز را به راحتی تقدیم زنجانی ها کردند. زنجانی ها با کسب هفت امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند و هایپری ها نیز هشت امتیازی باقی ماندند و در رتبه چهارم قرار گرفتند.
هبلکس رضوی مشهد ۳ – شهر صدرا شیراز ۱

گلزنان:
محمدرضا رحمانیان – حامد عبداللهی -محمدرضا نیک فرجام (مشهد)
مسعود دانشور (شیراز)

شاگردان صالوری در مشهد بالاخره طعم پیروزی را چشیدند. این تیم که با چهار تساوی پی در پی رکورددار این بخش در لیگ یک بود، این بار سنت شکنی کرد و موفق شد در خانه تیم بحران زده صدرا شیراز را با سه گل مغلوب کند. هر دو تیم بازی زیبایی را از خود به نمایش گذاشتند اما در انتها زور مشهدی ها به شیرازی ها چربید. تیم صدرا که به تازگی دست به تغییر کادرفنی خود زده است، باز هم به توفیقی دست پیدا نکرد و نتوانست پیروزی را در کارنامه خود ثبت کند. صدرا با یک امتیاز کماکان در قعر جدول دست و پا می زند.

تیم رسالت مازندران در این هفته استراحت داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.