کد خبر : 123904
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1397 - 13:20
-

صدرنشینی سفیرگفتمان/ توقف رامک توسط سربازان اصفهانی / تساوی سرد در پایتخت / پیروزی خارج از خانه قزوینی ها

صدرنشینی سفیرگفتمان/ توقف رامک توسط سربازان اصفهانی / تساوی سرد در پایتخت / پیروزی خارج از خانه قزوینی ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته ششم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه ب، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد: رامک شیراز ۴ – رعد پدافند اصفهان ۴ گلزنان: محسن فقیهی راد – مهرزاد زارعی – محمد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته ششم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه ب، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد:
رامک شیراز ۴ – رعد پدافند اصفهان ۴

گلزنان:
محسن فقیهی راد – مهرزاد زارعی – محمد زارعی – حافظ رضایی (شیراز)
مجتبی توسلی – مهرزاد صادقی – امیرحسین جعفری – سهیل دوستار (اصفهان)

شاگردان میرزایی در اصفهان که تا به این جای کار نمایش قابل قبولی را از خود به نمایش نگذاشته اند و در انتهای جدول این گروه قرار دارند، دست به کار بزرگی زدند و توانستند در خارج از خانه برابر تیم بالانشین رامک شیراز به یک امتیاز شیرین دست پیدا کنند. این سومین تساوی اصفهانی ها بود‌. شاگردان برزگر در شیراز می توانستند با کسب این پیروزی در رده بالاتری در جدول قرار بگیرند، اما فرصت سوزی کردند و در خانه برابر سربازان اصفهانی متوقف شدند تا کماکان در رده سوم این گروه قرار داشته باشند.

مقاومت عباس نژاد اقلید ۲ – شهرداری قزوین ۵

گلزنان:
ابولفضل بیابانگر – مسعود هدایت (اقلید)
سعید نعمتی – حمید چگینی – مسلم حیدری – حمید چرخچیان – مهدی عبداللهی (قزوین)

تیم عباس نژاد اقلید که هفته گذشته در خانه باخت سنگینی را متحمل شده بود، این هفته از شهرداری قزوین پذیرایی می کرد. این بازی زیبا و جذاب در نهایت با برتری پنج گله یاران باغبان صالحی در قزوین همراه بود. قزوینی با کسب این سه امتیاز به رده ششم صعود کردند و جایگاه تیم اقلید در جدول را گرفتند. اوضاع تیم اقلید در خانه اصلا جالب نیست و دو باخت متوالی با تعداد گل های بالا شاید شرایط این تیم را بدتر از قبل کند. باید دید واکنش عباس نژاد سرمربی تیم اقلید به این باخت های پرگل تیمش در خانه چیست! اقلیدی ها با کسب پنج امتیاز در رده هفتم این گروه قرار گرفته اند.

مقاومت تهران صفر – ایرالکو اراک صفر

تیم مقاومت تهران که سالن میزبانی خود را تغییر داده بود و در خانه هندبال تهران از اراکی ها پذیرایی می کرد، کاری از پیش نبرد و در خانه برابر شاگردان موسوی متوقف شد. این بازی سرد و کسل کننده تنها بازی بدون گل این هفته لیگ یک بود. این یک امتیاز کسب شده نیز به کار هیچ یک از دو تیم نیامد. تیم ایرالکو اراک با کسب نُه امتیاز در رده چهارم و تیم مقاومت تهران با کسب هشت امتیاز در رده پنجم جدول این گروه قرار گرفته اند.

شاهین کرمانشاه ۵ – سفیر گفتمان ۶

گلزنان:
حامد ایوانی ۲ – رامین باباجانی – مجتبی یاسر اژدر – پیام رستمی (کرمانشاه)
مجتبی امیرخانی ۲ – سعید حاجیلری ۲ – حمید نصیری – محمد محبی (تهران)

جدال بالانشینان در این گروه از زیبایی خاصی برخوردار بود و با داشتن یازده گل، رکورد گل زده در یک بازی تا به این جای لیگ یک را از آن خود کرد. شاگردان علی تاجیک در سفیر گفتمان موفق شدند با ارائه یک بازی زیبا سه امتیاز شیرین را از صدرنشین این گروه دشت کنند و خود را به صدر جدول مسابقات برسانند. شاگردان حسین همتیان در کرمانشاه فرصت خوبی داشتند تا فاصله خود را از سایر تیم ها بیشتر کنند و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کنند، که در این امر ناموفق بودند و سه امتیاز حیاتی را در جلوی چشم هوادارانشان از دست دادند. سفیر گفتمان با دوازده امتیاز در رده اول و شاهین کرمانشاه با یازده امتیاز در رده دوم این گروه قرار گرفته اند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.