کد خبر : 123914
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1397 - 14:53
دسته‌بندی نشده
-

قهرمان نیم‌فصل شدیم چون به موقع استارت زدیم/ لژیونرهای لیگ چین مراقب تمرینات باشند/ نتایج تیم‌ملی جوانان قابل پیش‌بینی بود

قهرمان نیم‌فصل شدیم چون به موقع استارت زدیم/ لژیونرهای لیگ چین مراقب تمرینات باشند/ نتایج تیم‌ملی جوانان قابل پیش‌بینی بود
بازيكن تيم فوتسال گيتي‌پسند اصفهان گفت: يكي از دلايل مهمي كه موفق به كسب قهرماني نيم‌فصل شديم اين بود كه به موقع تمرينات‌مان را شروع كرديم و برنامه بدنسازي‌مان را كامل كرديم.

محمد کشاورز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: همه چیز اکنون در باشگاه ما خیلی خوب است. به لحاظ مالی هم انصافا باشگاه چیزی کم نگذاشته و امسال بازیکنان گیتی‌پسند تنها دغدغه بازی کردن دارند که باید از مدیریت باشگاه تشکر کنم که چنین شرایط خوبی مهیا شده است.

وی در پاسخ به اینکه روند تیمش در نیم‌فصل دوم را چطور پیش‌بینی می‌کند، خاطرنشان کرد: نیم‌فصل دوم همیشه همیشه معروف به این است که دروازه‌ها انگار کوچکتر می‌شوند چرا که تیم‌هایی که در نیم‌فصل اول آماده نبودند، به شرایط آرمانی می‎رسند و تیم‌ها هماهنگ‌تر می‌شوند در نتیجه امتیازگیری سخت‌تر و بازی‌ها جذاب تر می‌شود. ما هم انشاالله با انگیزه‌ای که داریم روند خوب‌مان را حفظ خواهیم کرد.

کاپیتان گیتی‌پسند با اشاره به پلی‌آف پیش‌رو متذکر شد: ما اول تلاش‌مان را می‌کنیم که لیگ را با شرایط خوبی تمام کنیم و بعد از آن به بازی‌های مرحله بعد فکر کنیم. پلی‌آف شرایط خاص خودش را دارد و شرایط ویژه‌ای است که امیدوارم اتفاقات خوبی در آن برای ما بیفتد.

وی با اشاره به بازی سخت تیمش در آخرین هفته از نیم فصل اول نیز اذعان کرد: حفاری همیشه از تیم‌های خوب لیگ ما بوده است. ما در این بازی در نیمه‌اول ابتدا سردرگم بودیم اما در نیمه‌دوم توپ‌ها تبدیل به گل شد.

کشاورز در پاسخ به سئوالی در خصوص عاقبت فوتسال ملی ایران پس از کوچ بازیکنان مطرح به لیگ چین نیز گفت: لژیونرها که اکثرا در لیگ چین هستند بیشتر به خاطر مباحث مالی است اما همین‌طور که می‌دانید لیگ چین لیگ قوی‌ای نیست. به نظر من بچه‌ها باید مواظب آمادگی بدنی خودشان باشند و تمرینات خوبی داشته باشند. بحث من راجع به کیفیت و فشار لازم به تمرین بازیکنان است و امیدوارم این اتفاقات به تیم‌ملی ما لطمه نزند.

وی افزود: این اتفاق اما در لیگ ما هم تاثیرگذار است و دیدید که خیلی از بازیکنان شاخصی که در ایران تاثیرگذار بودند رفته‌اند و حتما تاثیر منفی‌اش را در بازی‌های لیگ ایران می‌گذارد اما شاید بتوان به چشم فرصت به آن نگاه کرد؛ ممکن است این شرایط فضا را برای جوانترها باز کند و از این باب بتوانیم از نبود آن‌ها حسن بهره‌برداری را کنیم.

کاپیتان اسبق تیم‌ملی در خصوص نتایج اخیر تیم‌ملی جوانان در بوینس آیرس نیز یادآور شد: من به این جوان‌ها خسته نباشید می‌گویم، اما این نتایج تا حدود قابل پیش‌بینی بود چون برنامه‌ریزی خوبی نداشتیم و بازی‌های تدارکاتی خوب نداشتند تا خواسته‌های کادر فنی محقق نشود. تیم ما بدون تدارک خوب به آرژانتین رفت و می‌شد با برنامه‌ریزی بهتر، نتایج بهتری بگیریم.

کشاورز در واکنش به انتقادات زیاد به صانعی، تاکید کرد: باید پای دردل صانعی هم نشست به هر حال ایشان هم حرفی برای گفتن دارد. ایشان هم از برخی موارد گله کرده بود، به هر حال علی صانعی فرد شناخته‌شده‌ای در فوتسال است که بخواهیم بی‌محابا به او حمله کنیم، چیزی درست نمی‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.