کد خبر : 123924
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 - 10:50
دسته‌بندی نشده
-

اسماعیلی:ایران توان صعود به مرحله نیمه نهایی المپیک را داشت

اسماعیلی:ایران توان صعود به مرحله نیمه نهایی المپیک را داشت
فوتسالیست ملی پوش ارومیه ای اعزامی به المپیک 2018 جوانان آرژانتین گفت: تیم ملی ایران توانایی صعود از مرحله گروهی و رسیدن به دیدارهای نیمه نهایی را داشت ولی باخت ناباورانه مقابل روسیه این فرصت را از ما گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فوتسالیست ملی پوش ارومیه ای اعزامی به المپیک ۲۰۱۸ جوانان آرژانتین گفت: تیم ملی ایران توانایی صعود از مرحله گروهی و رسیدن به دیدارهای نیمه نهایی را داشت ولی باخت ناباورانه مقابل روسیه این فرصت را از ما گرفت.
بلال اسماعیلی افزود: سومین دوره بازی های المپیک جوانان طی روزهای ۱۲ تا ۲۶ مهر سال جاری در بوینس آیرس برگزار شد و تیم ملی فوتسال ایران با کسب ۲ پیروزی و ۲ شکست از صعود به مرحله بعدی بازماند.
وی با اشاره به اینکه تیم ملی فوتسال جوانان ایران در گروه B با تیم های برزیل، روسیه، جزایرسلیمان و کارستاریکا هم گروه بود، بیان کرد: تیم ملی ایران در دیدار نخست با نتیجه پرگل ۹ بر ۲ مقابل تیم جزایر سلیمان به برتری رسید که سهم من از این پیروزی به ثمر رساندن ۲ گل بود.
ملی پوش جوان ارومیه ای فوتسال کشور گفت: تیم ملی در جدال با تیم ملی روسیه در حالی که بازی تا دقایق پایانی با تساوی یک بر یک دنبال می شد، متحمل یک گل نابهنگام دیگر از حریف شد و به دلیل نبود فرصت کافی برای جبران، این شکست تلخ را پذیرفت.
اسماعیلی با اشاره به اینکه تیم ملی ایران با نتیجه ۹ بر سه تیم ملی کاستاریکا را پشت سر گذاشت، افزود: ایران پس از قبول دومین باخت مقابل تیم ملی برزیل برای انجام دیدار چهارم مقابل کاستاریکا به میدان رفت که من دراین دیدار نیز موفق به زدن ۲ گل شدم.
این بازیکن که متولد ۱۳۸۰ است و جوان ترین بازیکن تیم ملی ایران محسوب می شود، ادامه داد: اوایل اردیبهشت امسال نیز در تورنمنت چهارجانبه ایتالیا که با حضور تیم های اسلوونی، فرانسه، ایران و ایتالیا برگزار شد، شرکت داشتم که به همراه تیم ملی ایران موفق به کسب مقام قهرمانی این مسابقات شدیم.
به گزارش ایرنا تیم ملی فوتسال جوانان ایران با هدایت علی صانعی و ترکیب سالار آقاپور و بلال اسماعیلی از ارومیه، علیرضا صدیق، فرهاد ابراهیمی، رضا قنبری، رضا تمیزی، سجاد سرباز، سجاد عادلی پور، مهدی علیزاده و مهدی مهدی خانی عازم المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین شده بود و یکشنبه گذشته به میهن اسلامی بازگشت.
به گزارش ایرنا سجاد عادلی پور و سجاد سرباز از خراسان رضوی، رضا تمیزی و علیرضا صدیق از استان مرکزی، رضا قنبری از مازندران، سالار آقاپور و بلال اسماعیلی از آذربایجان غربی، مهدی مهدیخانی از اصفهان، فرهاد ابراهیمی از خوزستان و مهدی علیزاده از ایلام با هدایت علی صانعی بازیکنان حاضر در این رقابت ها بودند.
منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.