کد خبر : 123953
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1397 - 15:47
-

تقی پور:بعد از حضورم از رده هشتم به صدر نزدیک شدیم/ تاکنون خبری از سنگ سفیدی نشده است

تقی پور:بعد از حضورم از رده هشتم به صدر نزدیک شدیم/ تاکنون خبری از سنگ سفیدی نشده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی‌پور  در رابطه با رضایت خود از عملکرد مس سونگون ورزقان در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: اگر بخواهم بگویم که نتایج‌مان رضایت‌بخش نبوده، دروغ گفته‌ام چرا که تیم قبل از حضور ما در رده‌های هفتم و هشتم بوده، اما با نتایجی که پس از حضور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی‌پور  در رابطه با رضایت خود از عملکرد مس سونگون ورزقان در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: اگر بخواهم بگویم که نتایج‌مان رضایت‌بخش نبوده، دروغ گفته‌ام چرا که تیم قبل از حضور ما در رده‌های هفتم و هشتم بوده، اما با نتایجی که پس از حضور ما کسب کرد، نیم فصل را با اختلاف یک امتیازی نسبت به صدر جدول به پایان رساندیم.

وی افزود: در این رابطه لطف خدا، همت بازیکنان و حمایت‌های خوب مدیریت موجب شد تا نتایجی در خور شأن مس سونگون کسب کنیم.

سرمربی مس سونگون در رابطه با برنامه تیمش برای نقل و انتقالات گفت: تلاش می‌کنیم برای نیم فصل دوم بازیکنانی در شأن تیممان جذب کنیم چرا که در این نیم فصل مسابقات سخت‌تر خواهد شد. از طرفی افت تیمی و مصدومیت‌ها هم بیشتر می‌شود.

تقی پور در مورد شرایط محمدرضا سنگ سفیدی خاطرنشان کرد: سنگ سفیدی ۱۰ روز از باشگاه مرخصی گرفته بود تا پس از مذاکره با باشگاه ایتالیایی دوباره به ایران برگشته و تکلیفش را مشخص کند، اما تاکنون خبری از این بازیکن نشده و ادامه مباحث در این رابطه به باشگاه مربوط می‌شود.

وی افزود: در یک بازی مساوی کردیم و برخی رسانه‌ها تیتر زدند که قهرمان آسیا مساوی کرده، اما ما ۴ بازیکن که در زمان قهرمانی همراه مس بودند را در اختیار نداشتیم. امروز به دنبال تقویت تیم برای نیم فصل دوم هستیم، اما با توجه به شرایط کنونی نمی‌توانیم بگوییم که حتماً بازیکن خارجی جذب می‌کنیم. ممکن است برای مرحله پلی‌آف یک بازیکن خارجی جذب کنیم تا بتواند در این مرحله به تیممان کمک کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.