کد خبر : 123965
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1397 - 15:54
-

ترابیان: ایران و لیتوانی شانس بیشتری برای میزبانی جام جهانی۲۰۲۰ دارند / در صورت کسب میزبانی جام جهانی نیاز به یک عزم ملی در کشور است

ترابیان: ایران و لیتوانی شانس بیشتری برای میزبانی جام جهانی۲۰۲۰ دارند / در صورت کسب میزبانی جام جهانی نیاز به یک عزم ملی در کشور است
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: در صورت میزبانی ایران در رقابتهای جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ نیاز به یک عزم ملی در کشور داریم تا زیر ساختهای خود را آماده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد درخواست میزبانی ایران در جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال ،گفت:  قرار است روز جمعه از سوی فیفا میزبان رقابتهای جام جهانی ۲۰ ۲۰ فوتسال معرفی شود و در حال حاضر ۴ کشور ایران، نیوزلند، لیتوانی و ژاپن خواهان میزبانی این رقابت‌ها هستند.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه این ۴ کشور درخواست میزبانی جام جهانی را از فیفا داشتند من فکر می‌کنم ژاپنی‌ها به دلیل میزبانی المپیک از این درخواست انصراف دهند. از طرفی دیگر نیوزلند هم سطح خوبی در فوتسال ندارد و از همه مهمتر شرایط جغرافیایی این کشور به گونه ای است که مسافت طولانی با سایر کشورها دارد و در صورتیکه میزبان این رقابتها شود بازیکنان تیمها باید بعد از رسیدن به این کشور حداقل ۲ الی ۳ روز استراحت کنند  و بعد آماده رقابتها شوند به همین دلیل من فکر می‌کنم فیفا به این کشور میزبانی ندهد.

مدیر کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: در نهایت دو تیم ایران و لیتوانی شانس بیشتری جهت میزبانی این رقابتها دارند و نکته حائز اهمیت این است که ما زیر ساخت لازم را جهت میزبانی جام جهانی نداریم و از همه مهمتر در صورتیکه که  فیفا میزبانی این رقابتها را به ایران بدهد ما باید زیر ساخت خود را  سریع آماده کنیم که این موضوع نیاز به یک عزم ملی در کشور است. به هر صورت باید منتظر بمانیم تا روز جمعه که  ببینیم کمیته فیفا چه کشوری را به عنوان میزبان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۰ انتخاب می‌کند.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا نامه‌ای از سوی فدراسیون قزاقستان در مورد لغو تورنمنت چهار جانبه فوتسال که قرار بود در آبان بین تیمهای ایران، روسیه، آذربیجان و قزاقستان برگزار شود به دست شما رسیده یا خیر، گفت: خیر،هنوز هیچ مکاتبه ای مبنی بر لغو این تورنمنت به دست ما نرسیده است اما اسلواکی یک دعوتنامه برای ما ارسال کرده و درخواست داشته که تیم ملی در یک تورنمنت سه‌جانبه بین تیم‌های ایران، اسلواکی و روسیه شرکت کند اما در این دعوتنامه برنامه دقیقی از نحوه برگزاری این تورنمنت مشخص نشده است. اگر بخواهیم در این تورنمنت شرکت کنیم  باید مجددا این درخواست در شورای برون مرزی و فدراسیون فوتبال بررسی و موافقت خود را اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

لیتوانی انتخاب شد شما هنوز خواب هستید