کد خبر : 123967
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1397 - 16:07
-

روزپیکر:مدیران آذرخش از وضعیت تیم خبر ندارند/با کلمن منزلم تشنگی بازیکنانم رفع می‌شود/دریافتی تیم صفر درصد بوده است

روزپیکر:مدیران آذرخش از وضعیت تیم خبر ندارند/با کلمن منزلم تشنگی بازیکنانم رفع می‌شود/دریافتی تیم صفر درصد بوده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس روزپیکر اظهار کرد: تیم آذرخش در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر شرایط بسیاری بدی دارد، نفرات کامل نیستند و آن‌قدر مشکلات زیاد است که نمی‌شود از آن‌ها صحبت کرد. او با بیان این که برای داشتن نیم‌فصل دوم خوب باید از این تعطیلات ۲۰ روزه استفاده خوبی می‌کردیم که متأسفانه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس روزپیکر اظهار کرد: تیم آذرخش در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر شرایط بسیاری بدی دارد، نفرات کامل نیستند و آن‌قدر مشکلات زیاد است که نمی‌شود از آن‌ها صحبت کرد.

او با بیان این که برای داشتن نیم‌فصل دوم خوب باید از این تعطیلات ۲۰ روزه استفاده خوبی می‌کردیم که متأسفانه تاکنون هیچ استفاده از آن نشده است، افزود: هیچ‌کسی پاسخگوی ما نیست، شرایط سختی است و این روزها روزهایی است که هیچ‌کسی را نمی‌بینیم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس اضافه کرد: معمولاً تیم‌ها اگر می‌خواهند فصل خوبی را داشته باشند، بدن‌سازی‌ها و تمرینات و بازی‌های دوستانه بیش‌تری را در تمرینات پیش فصل لحاظ می‌کنند که به روند خوب یا بد هر تیم کمک می‌کند؛ ما این فرصت را مثل همه فصل‌های گذشته از دست داده‌ایم.

روزپیکر با اشاره به این که در همان نیم‌فصل اول گفتم که خیلی‌ها پشت نتایج بد تیم آذرخش قایم می‌شوند و مقصران اصلی این اتفاقات و نتایج بد هستند، افزود: در حال حاضر نیز اگر از این ۲۰ روز استفاده خوبی نشود نتیجه خوبی هم حاصل نمی‌شود و خیلی‌ها این را نمی‌بینند.

وی با بیان این که قول می‌دهم اگر خودم با بازیکنان صحبت نمی‌کردم همین چند بازیکن هم برای تمرینات نمی‌آمدند، تصریح کرد: مدیران باشگاه جز آقای شرف تا مقطعی، آقای احمدی و بقیه کادر مدیریت اصلاً خبر ندارند وضعیت و شرایط تیم به چه صورتی است.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس ادامه داد: برای مثال نمی‌دانند مجید احمدی بازیکنی است که برای سومین بار ربات داخلی پاره کرده است و کسی پاسخگو نیست؛ تیم جوانان ما به مسابقات لیگ دسته یک کشور رفته و قهرمان شده است و آقایان استقبال و در بوق و کرنا کردند اما یکی از همین بازیکنان ربات پایش پاره شده خانواده‌اش هرروز تماس می‌گیرند و کسی پاسخگو نیست.

روزپیکر با اشاره به این که با این وضعیتی که پیش می‌رویم معلوم نیست فوتسال استان به کجا کشیده می‌شود، عنوان کرد: تیمی که مسوولش خبر ندارد کی تمریناتش را شروع می‌کند، دغدغه ندارد تمرینات زود شروع شود، آب‌معدنی تمرین را نمی‌تواند تأمین کند، به کجا می‌خواهد برسد؟!

او اضافه کرد: کمیته انضباطی تیم و بازیکن ما را محروم کرده و بازیکن خودش به‌تنهایی به تهران رفته تا پاسخگوی کمیته انضباطی و پیگیر کارش باشد، چنین چیزی را کجا دیده‌اید؟ تیمی اگر بخواهد در جام رمضان هم شرکت کند چارچوب کارش مشخص است، سرپرست، مربی و ۱۲ بازیکن دارد و هیچ مشکلی هم برایش پیش نمی‌آید اما این لیگ حرفه‌یی است، پیش فصل نداریم، در نیم‌فصل اول تنهاییم، بین دو نیم‌فصل تیم تمرین ندارد و دغدغه‌ای وجود ندارد و مسائل پشت پرده زیادی در این زمینه وجود دارد.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با بیان این که آقای فیروزی از کادر سرپرستی آب‌معدنی تمرینات را از هزینه شخصی خود تأمین می‌کند، خاطرنشان کرد: با هیچ پیمانکاری چنین رفتاری نمی‌شود، معمولاً در شروع کار مبلغی را می‌دهند و در قسط‌های مختلف مبالغی را پرداخت می‌کنند ولی آقای فیروزی هزینه آب‌معدنی تیم را می‌دهد اما پولی به وی نمی‌دهند و از فصل‌های گذشته هم طلب زیادی دارد و حال که چند روزی است نتوانسته آب‌معدنی تیم را تأمین کند بنده مجبور شده‌ام کلمن آبی از منزل بیاورم تا همین تعدادی که برای تمرینات می‌آیند استفاده کنند.

روزپیکر با اشاره به این که می‌دانم خیلی آماتور هستیم اما وقتی هم مسابقات شروع شد تمامی بدوبی‌راه‌هایی که قرار است بشنویم و مسوولینی که ایراد می‌گیرند همه از کادر فنی و بازیکنان است، بیان کرد: هیچ‌کس دیگر به این توجه نمی‌کند که الآن تیم با چه روحیه و حس و حال و امکاناتی تمرین می‌کند؛ هر نتیجه‌ای بخواهد برای تیم حاصل شود از این تمرینات در می‌آید و هر کاری ازنظر هماهنگی تاکتیکی قرار باشد با تیم انجام دهم و همه کارهای بدنی در این تمرینات شکل می‌گیرد و وقتی تمرینات به این شکل باشد هیچ خروجی ندارد.

وی با بیان این که آن‌هایی که تنها ایراد فنی می‌گیرند و می‌گویند چرا فلانی زد و فلانی نزد و فلانی تعویض شد هیچ‌چیزی از ورزش نمی‌دانند، ابراز کرد: همه در چارچوب فنی دارند ازخودگذشتگی می‌کنند، خیلی‌ها هم پشت این مساله پنهان شده‌اند، خیلی‌ها منتظر هستند تیم و بازیکن بومی زمین بخورد و بگویند بومی نتوانست.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس اظهار کرد: همین بازیکنان و تیم بومی بوده که تیم را به لیگ برتر رسانده است، ببینید این بازیکنان بومی چه شده‌اند، چه اشکالاتی در چارچوب فنی به وجود آمده که کارایی فصل گذشته را ندارند درصورتی‌که تجربه دارتر شدند و باید عملکرد بهتری را داشته باشند اما متأسفانه روزبه‌روز شرایط‌شان بدتر می‌شود.

روزپیکر با اشاره به این که ما دو مشکل اساسی داریم، افزود: یک مشکل این است که مسوولان قول دادند پولی را به تیم تزریق کنند اما زمان را در نظر نگرفته‌اند، در ورزش به‌خصوص ورزش حرفه‌یی زمان خیلی مهم است، نباید بگذارند شرایطی به وجود آید که اگر کمکی هم شود نوشداروی بعد از مرگ سهراب باشد.

وی با بیان این که باید زمانی کمک مالی توسط مسوولان اتفاق بیفتد که تأثیر مثبت خود را در دل تیم بگذارد و نتایج مثبتی از آن بیرون بیاید، اضافه کرد: چهار ماه گذشته است اما هرجای کمک استاندار گیر دارد و روال قانونی آن به هر شکلی که هست هنوز کمک مالی برای تیم آذرخش اتفاق نیفتاده است و بازیکنان و کادر فنی طلب زیادی دارند.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اشاره به اینکه برخورد باشگاه در این موضوع خنده‌دار است به‌گونه‌ای که اگر پرداختی هم داشتند به بازیکنانی بوده که از بیرون استان اضافه شده‌اند، تصریح کرد: اختلاف پرداختی ۹۰ درصدی در پرداخت‌ها به بازیکنان غیربومی و بومی وجود دارد، بازیکنانی که از بیرون آمده‌اند فصل گذشته را تسویه کرده و ۳۰ درصد قرارداد امسال خود را نیز دریافت کرده‌اند اما بازیکنان بومی و مجموعه کادر فنی از فصل گذشته ۶۰ درصد طلب دارند و از فصل جاری صفر درصد دریافت کرده‌اند.

روزپیکر با بیان این که مربی را در دنیا پیدا نمی‌کنید که اختلاف ۹۰ درصدی پرداختی قرارداد را تحمل کرده و در کارش مشکلی به وجود نیاید، عنوان کرد: هیچ مربی با این شرایط نمی‌تواند بدون دغدغه و بدون ناراحتی از تبعیض‌ها کارش را انجام دهند.

او با تأکید بر این که وقتی شرایط یکسان پرداخت به وجود آمد مسوولان بالا بنشینند بگویند بازیکنان بومی نمی‌توانند خوب کار کنند، خاطرنشان کرد: باید موشکافی کنند و ببینند این اتفاقات از کجا نشات می‌گیرد، بازیکن بومی از گذشته هم خیلی بهتر است ولی اتفاقاتی دارد به تیم ما ضربه می‌زند.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اشاره به این که روزی من و بازیکنان بومی تیم از پا در می‌آییم، بیان کرد: اما تماشاچیان واقعی آذرخش و افرادی که در جریان ریز اتفاقات آذرخش هستند خیلی خوب می‌دانند که بومی می‌تواند.

روزپیکر با بیان این که خیلی‌ها می‌خواهند با این روش ما را از پا در بیاورند، ابراز کرد: افرادی از چندین سال پیش عنوان کرده‌اند بومی نمی‌تواند و این میدان را نباید به آن‌ها داد؛ بله اگر با این روند ادامه پیدا کند بالاخره یک روز شرایط مالی به من و بازیکنان بومی هم فشار می‌آورد و ناچاریم ورزش را رها کنیم اما همه باید بدانند چه اتفاقاتی باعث این مسائل شده است.

وی با اشاره به این که همین الآن خیلی افراد بومی می‌توانند در رشته‌های مختلف ورزشی تلاش کنند اما انگار خیلی‌ها دوست ندارند، اظهار کرد: این وضعیت باید هرچه زودتر تمام شود و اگر کمکی می‌خواهد شود، باید زودتر صورت بگیرد، هرروز می‌گویند فردا و هر هفته می‌گویند هفته دیگر، می‌گویند شورای شهر تصویب و فرمانداری تائید کرده و اینکه کار در استانداری گیر است یا شهرداری اصلاً خبر ندارم اما می‌دانم اگر شرایط این‌گونه پیش برود، نتایج خوبی به دست نمی‌آید و هر اتفاق بدی برای تیم آذرخش بیفتند مردم بدانند از کجا نشأت گرفته است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی چهارشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲

اینهمه بازیکن خوب مگه میشه بدون پول اومده باشن
فراهانی و طیبی و عابدین که نیم فصل بودش ونصراله زاده و قنبرزاده و…همی ایینا امسال تو هرتیمی بخاطرمساعل مالی نرفتن
چون شما پیشنهاد خوب دادیشون
اونوقت میگی نداریم؟؟؟کسی که نداره اینهمه بازیکن درجه یک نمیگیره

نام ... پنجشنبه , ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲

اقای اه وناله!!!!
اگر واقعا وضع اینطور است وهرساله همینه حل ماجرا خیلی یاده ست.
انصراف از لیگ
مرد باشید