کد خبر : 123983
تاریخ انتشار : جمعه 4 آبان 1397 - 15:41
-

ترابیان: گرفتن میزبانی جام جهانی فوتسال عزم بیشتری می‌طلبید/شاید میزبانی جام جهانی ۲۰۲۴ به ایران برسد/نوبت اروپا بود!

ترابیان: گرفتن میزبانی جام جهانی فوتسال عزم بیشتری می‌طلبید/شاید میزبانی جام جهانی ۲۰۲۴ به ایران برسد/نوبت اروپا بود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره انتخاب لیتوانی به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال گفت: این اتفاق قابل پیش بینی بود. یکی از علت های اصلی آن بود که فیفا بر دادن میزبانی تورنمنت های مختلف به تمام قاره ها تاکید دارد تا خودش را از شائبات مبری کند. در سال ۲۰۱۲

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره انتخاب لیتوانی به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال گفت: این اتفاق قابل پیش بینی بود. یکی از علت های اصلی آن بود که فیفا بر دادن میزبانی تورنمنت های مختلف به تمام قاره ها تاکید دارد تا خودش را از شائبات مبری کند. در سال ۲۰۱۲ تایلند از آسیا و در سال ۲۰۱۶ کلمبیا از آمریکا میزبان بودند. می طلبید که میزبانی ۲۰۲۰ به یک قاره دیگر برسد. ضمن اینکه لیتوانی از نظر جغرافیایی شرایطی دارد که میزبانی اش برای سفر تمام کشورها دردسر کمتری دارد.

وی افزود: ضمن اینکه لیتوانی روی زیر ساخت ها هم کار کرده بود. من چند مصاحبه از مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور خوانده بودم که تاکید داشتند وضعیت خوبی در زیر ساخت ها دارند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در خصوص اینکه عزم و اراده جدی برای گرفتن این میزبانی در ایران هم وجود نداشت، گفت: البته آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال چند جلسه با رئیس فیفا برگزار کرد ولی می طلبید تا در سطوح بالاتر عزم و اراده خود را نشان بدهیم. حتی می توانستیم از دیپلمات هایمان در روابط بین المللی کمک بگیریم. تایلند زمانی که می خواست میزبانی ۲۰۱۲ را بگیرد، آقای ماکوتی به اقصی نقاط جهان سفر کرد و حتی در چند سفر مسئولان سیاسی این کشور را همراهی کرد.

ترابیان گفت: عزم و اراده گرفتن یک میزبانی باید در وزارت خانه های مختلف مثل وزارت خارجه، اقتصاد و سایر بخش ها دیده شود که در ایران اینگونه نبود.

رئیس کمیته فنی و توسعه گفت:چنین انتخابی مشخص بود. مطابق نوبت‌های انتخاب میزبان جام جهانی، میزبانی مسابقات باید به کشوری از قاره اروپا می‌رسید. جام جهانی ۲۰۱۲ در قاره آسیا و ۲۰۱۶ در آمریکای جنوبی برگزار شد و بعد از آن نوبت اروپا بود.

وی ادامه داد: با توجه به صحبت‌هایی که شده بود، زیرساخت‌های ما آماده نبود. فیفا هم روی ورود بانوان به ورزشگاه‌ها تأکید داشت. شاید خدا بخواهد و میزبانی جام جهانی ۲۰۲۴ به ایران برسد!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۸:۳۹

تورو خدا ول کن برو از این فوتسال بیچاره دیگه چی میخوای

نام ... شنبه , ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۹:۵۹

ما هنوز پول برگزاری یک دیدار با برزیل رو نداریم و لغوش می کنیم
میزبانی پیشکش
خیلی عجیب است چرا ژاپن انتخاب نشد

دلار پاداش شنبه , ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

ماجرای اون پاداش دلار برزیل راستی چی شد که دست شما بود بعدا گم شد آآآآآآآآآقای محترم ؟؟؟؟؟؟