کد خبر : 123979
تاریخ انتشار : جمعه 4 آبان 1397 - 17:12
-

جعفری: دوست دارم تا آخر فصل در بندر بمانم/۳ هفته محرومیت حقم نیست

جعفری: دوست دارم تا آخر فصل در بندر بمانم/۳ هفته محرومیت حقم نیست

بهروز جعفری بازیکن تیم آذرخش بندرعباس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد شرایط لیگ گفت: امسال تیم ها خیلی نزدیک به هم هستند که سبب شده نتایج بازی ها از قبل قابل پیش بینی نباشد و همچنین پلی آف انگیزه تیم ها را دو چندان کره که باعث جذابیت لیگ می شود. وی

بهروز جعفری بازیکن تیم آذرخش بندرعباس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد شرایط لیگ گفت: امسال تیم ها خیلی نزدیک به هم هستند که سبب شده نتایج بازی ها از قبل قابل پیش بینی نباشد و همچنین پلی آف انگیزه تیم ها را دو چندان کره که باعث جذابیت لیگ می شود.

وی در مورد شرایط تیم آذرخش گفت: شکر خدا همه چیز خوب است فقط شروع دیر هنگام ما و مصدومیت بازیکنان باعث شده خیلی کم پیش آید که با تیم کامل پا به میدان بگذاریم ولی مطمئن هستم که نیم فصل دوم آذرخش متفاوتی خواهید دید.

جعفری در مورد مصدومیت خود نیز عنوان کرد: بخاطر یک سهل انگاری و بازی کردن در مقابل تیم ارژن با پارگی زیرشکم مواجه شدم که چهار هفته از میادین دور بودم که با رفع مصدومیت و حضور در میدان رفته رفته شرایطم بهتر شد.

وی در مورد محرومیت ۳ هفته ای خود نیز عنوان کرد: با حضور در کمیته انظباطی توضیح دادم  و اعتراض خود را به کمیته استیناف فرستاده ایم در آن بازی مرتکب اشتباهی نشدم در حالی که اشخاص دیگری حرکات بدتر از این را مرتکب شده بودند اصلا اسمی از آن ها در میان نیست. مطمئنا خدا جای حق نشسته و این حق خوری ها را بی جواب نخواهد گذاشت.

وی در آخر در مورد شایعه جداییش از بندرنشینان نیز گفت:  با وجود پیشنهاد از کشور آذربایجان و دو پیشنهاد داخلی دوست دارم در جمع تماشاگران و مردم خونگرم بندر باشم و آخر فصل با حضور در دور پلی آف به هدف باشگاه دست پیدا کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.