کد خبر : 123981
تاریخ انتشار : جمعه 4 آبان 1397 - 15:09
-

میزبانی جام جهانی فوتسال به ایران نرسید/ لیتوانی میزبان بزرگترین رویداد فوتسالی جهان

میزبانی جام جهانی فوتسال به ایران نرسید/ لیتوانی میزبان بزرگترین رویداد فوتسالی جهان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌نشست فیفا امروز(جمعه) در کیگالی پایتخت رواندا برگزار و بالاخره بعد از یک سال تاخیر، میزبان جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال توسط اینفانتینو رئیس فیفا اعلام شد. براین اساس لیتوانی به عنوان میزبان مسابقات انتخاب شد تا برای دومین بار، بعد از میزبانی اسپانیا در سال ۱۹۹۶، این رویداد در یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌نشست فیفا امروز(جمعه) در کیگالی پایتخت رواندا برگزار و بالاخره بعد از یک سال تاخیر، میزبان جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال توسط اینفانتینو رئیس فیفا اعلام شد. براین اساس لیتوانی به عنوان میزبان مسابقات انتخاب شد تا برای دومین بار، بعد از میزبانی اسپانیا در سال ۱۹۹۶، این رویداد در یک کشور اروپایی برگزار شود.

ایران، نیوزلند، ژاپن و لیتوانی چهار نامزد نهایی برای میزبانی از جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال بودند. چندی پیش مهدی تاج در سفر به سوییس و دیدار با اینفانتینو بر علاقه ایران به گرفتن این میزبانی تاکید کرده بود.

این برای اولین بار بود که فدراسیون فوتبال برای گرفتن میزبانی جام جهانی فوتسال درخواست ارسال می‌کرد و یک سال پیش تمام فرم‌های مربوطه توسط نهادها و وزارت‌خانه‌ها در کشورمان امضا شد اما به نظر می‌رسد مشکلاتی از جمله عدم ورود بانوان به ورزشگاه‌ و نبود هتل‌های مناسب باعث شد این میزبانی به ایران نرسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.