کد خبر : 123989
تاریخ انتشار : جمعه 4 آبان 1397 - 17:08
-

ناظم الشریعه:لغو بازی های تدارکاتی به برنامه های آماده سازی تیم ملی لطمه می زند

ناظم الشریعه:لغو بازی های تدارکاتی به برنامه های آماده سازی تیم ملی لطمه می زند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: در صورت لغو تورنمنت چهارجانبه فوتسال در کشور قزاقستان با عنوان کاسپین ، تیم اسلواکی جایگزین این تیم خواهد شد. محمد ناظم‌الشریعه افزود: البته هنوز به طور دقیق تورنمنت چهارجانبه قزاقستان لغو نشده و تاکنون نامه رسمی از قزاق ها به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: در صورت لغو تورنمنت چهارجانبه فوتسال در کشور قزاقستان با عنوان کاسپین ، تیم اسلواکی جایگزین این تیم خواهد شد.
محمد ناظم‌الشریعه افزود: البته هنوز به طور دقیق تورنمنت چهارجانبه قزاقستان لغو نشده و تاکنون نامه رسمی از قزاق ها به فدراسیون فوتبال ایران و کمیته فوتسال ارسال نشده است.
وی در تشریح این خبر گفت:به واسطه اخباری که شنیده ام، قزاقستانی ها به خاطر مشکلات مالی، نمی‌توانند این مسابقات را برگزار کنند.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: قرار بود تیم ملی فوتسال کشورمان اوایل آذر برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه قزاقستان با حضور ایران، روسیه وآذربایجان وقزاقستان در قزاقستان شرکت کند، که هنوز برگزار شدن یا لغو این تورنمنت درابهام است.
به گفته ناظم‌الشریعه ؛ ماه گذشته هم دو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال مقابل برزیل در این کشور به دلیل هزینه‌های بالای این سفر لغو شده بود و درصورت لغو تورنمنت چهارجانبه قزاقستان ، تیم ملی فوتسال ایران ،چهار دیدار تدارکاتی را از دست داده است.
وی با بیان اینکه تیم ملی روسیه به واسطه ارتباط های خوبی که برقرار هست، آماده حضور در تورنمنت های ایران هست، گفت: به احتمال زیاد تیم ملی اسلواکی جدی ترین گزینه برای لغو احتمالی تورنمنت قزاقستان هست که تورنمنت سه جانبه ای با حضور ایران، روسیه و اسلواکی برگزار شود.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تصریح کرد: با وضعیت کنونی که همه دیدارها وتورنمنت های پیش بینی شده کادرفنی لغو می شود،  به وضعیت آماده سازی تیم ملی وجایگاهی که دارد، آسیب خواهد زد.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.