کد خبر : 124010
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 - 11:17
-

سفیرگفتمان قهرمان نیم فصل / همه برای نائب قهرمانی مقاومت جنگیدند / بازی نیمه تمام در قزوین / ایرالکو در خانه زمین گیر شد

سفیرگفتمان قهرمان نیم فصل / همه برای نائب قهرمانی مقاومت جنگیدند / بازی نیمه تمام در قزوین / ایرالکو در خانه زمین گیر شد
هفته هفتم رقابتهاي ليگ دسته اول فوتسال کشور در گروه ب، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته هفتم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه ب، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد:
سفیر گفتمان ۱۰ – رامک شیراز ۲

گلزنان:
مجتبی امیرخانی ۲ – حمید نصیری ۲ – ریبوار غازی ۲ – محمد محبی – سعید حاجیلری – محمد شاهسون – کریم مهدی زاده (تهران)

سفیر گفتمان بعد از طی کردن روند سینوسی خودش در هفته های ابتدایی، حالا به یک ثبات در نتیجه گیری رسیده است و شکل و شمایل کلی تیم خود را پیدا کرده است. آن ها در هفته آخر این رقابت ها در این گروه، توانستند با ارائه یک بازی زیبا تیم بالانشین رامک شیراز را با ده گل در هم بکوبند. شیرازی ها که جزء تیم های مدعی این گروه بودند، اسیر تعویض سالن تیم سفیر گفتمان شدند و در سالن جدید این تیم زمین گیر شدند. شاگردان علی تاجیک در سفیرگفتمان با کسب این سه امتیاز موفق شدند مجموع امتیازات خود را به عدد پانزده برسانند و قهرمان نیم فصل این گروه لقب بگیرند.
ایرالکو اراک ۲ – مقاومت عباس نژاد اقلید ۳

گلزنان:
عباس کمندلو – رامین همتی (اراک)
مسعود هدایت (اقلید)

ایرالکو اراک که به تازگی با تغییر در کادرفنی خود روبرو شده است در خانه بازی را به عباس نژاد اقلید واگذار کرد. ایرالکو اراک در ابتدای فصل صدرنشین این گروه بود اما کم کم روند نزولی خود را در پیش گرفت و هفته به هفته نتایج ضعیف تری را کسب کرد. اراکی ها هم اکنون با نُه امتیاز در رده چهارم جدول و تیم عباس نژاد اقلید با کسب هشت امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته اند.
رعد پدافند اصفهان ۱ – مقاومت تهران ۳

گلزنان:
سعادت براتی (اصفهان)
محمد ماهرو – مهرداد احمدی – مهدی یوسفی (تهران)

تیم رعد پدافند اصفهان که تا به این جای کار هیچ پیروزی را در کارنامه خود ندارد کماکان به حفظ این روند اعتقاد دارد و این بار در خانه کام مقاومت تهران را شیرین کرد. در جدال سرباز ها این یاران مقاومت تهران بودند که موفق شدند با پیروزی سه گله در خارج از خانه خود را یازده امتیازی کرده و با توجه به چاشنی شانس و نتایج سایر رقباء، خود را به رده دوم جدول برسانند. تیم رعد اصفهان هم با سه امتیاز در انتهای جدول دست و پا می زنند. باید دید برنامه این تیم برای نیم فصل دوم رقابت ها چه خواهد بود؟
شهرداری قزوین ۲ – شاهین کرمانشاه ۱

گلزنان:
حمید چرخچیان ۲ (قزوین)
در آخرین دیدار این گروه نیز تیم شهرداری قزوین در خانه از شاهین کرمانشاه پذیرایی می کرد. تیم شهرداری قزوین در این دیدار عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و موفق شد با دو گل از شاهین کرمانشاه پیش بیفتد. این بازی تا دقایق انتهایی با برتری قزوینی ها ادامه داشت تا این که تیم داوری سرمربی این تیم را اخراج کرد. پس از این اتفاق باغبان صالحی از خارج شدن از زمین خودداری می کرد و همین امر باعث اختلال در روند بازی شد. بعد از کش و قوس های فراوان و خروج وی از زمین مسابقه، داوران قصد ادامه دادن بازی را داشتند که این بار نوبت به کرمانشاهی ها رسید و آن ها از حضور در این بازی سر باز زدند تا این دیدار نیمه تمام باقی بماند. باید دید بعد از رای کمیته انضباطی تکلیف نتیجه این دیدار چه خواهد شد. هم اکنون و بدون احتساب این دیدار، تیم شاهین کرمانشاه در رده سوم و تیم شهرداری قزوین در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفته اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.