کد خبر : 123997
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 - 16:47
-

کشاورز :مقاومت شگفتی ساز لیگ فوتسال ایران خواهد بود

کشاورز :مقاومت شگفتی ساز لیگ فوتسال ایران خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فرهاد کشاورز از تقویت این تیم در نیم فصل دوم خبرداد و گفت: به یک بازیکن نیاز داریم و به طور حتم با هماهنگی مدیریت باشگاه وباتوجه به نظامی بودن تیم مقاومت رایزنی های لازم انجام خواهد شد. فرهاد کشاورز سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز اظهار کرد: مقاومت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فرهاد کشاورز از تقویت این تیم در نیم فصل دوم خبرداد و گفت: به یک بازیکن نیاز داریم و به طور حتم با هماهنگی مدیریت باشگاه وباتوجه به نظامی بودن تیم مقاومت رایزنی های لازم انجام خواهد شد.

فرهاد کشاورز سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز اظهار کرد: مقاومت به دلیل نظامی بودن نمی تواند به دنبال جذب بازیکنان مطرح باشد این در حالی است که معتقدم این تیم برای تمام ورزشکاران حرفه ای به خصوص سربازان کشور است چراکه به توانایی و استعداد آن ها اطمینان خاطر دارم.

وی با بیان اینکه مقاومت شگفتی ساز لیگ فوتسال ایران خواهد بود گفت: بازیکنان جوان و با انگیزه ای در اختیار داریم و این نوید رامی دهم که اگر شرایط فراهم باشد فصل آینده برای کسب مقام درلیگ برتر فوتسال ایران تلاش خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز ضمن قدردانی از زحمات کادرفنی سابق این تیم گفت: کیانفر زحمات زیادی را برای این تیم کشید که قابل تحسین است، من هم تا زمانی که در مقاومت باشم تلاش خود را می کنم تا نماینده خوبی برای استان البرز باشیم.

کشاورز در پایان با اشاره به این که نیم فصل دوم از اهمیت بیشتری برخوردار است گفت: تمامی تیم های حاضر در لیگ ضمن شناسایی نقاط ضعف خود به تقویت آن می پردازند و مقاومت نیز با تکیه بر نیروی بازیکنان جوان خود تلاش می کند تا با قدرت بیشتری برای ادامه مسابقات آماده شود.
منبع: قدس آنلاین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.