کد خبر : 124094
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 آبان 1397 - 9:59
دسته‌بندی نشده
-

باید بازنشسته های ورزشی بروند تا جوانان جایگزین شوند

باید بازنشسته های ورزشی بروند تا جوانان جایگزین شوند
نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشسته ها در فدراسیون ها و نهادهای ورزشی؛ انرژی و اندیشه تازه ای به مدیریت و بدنه ورزش کشور تزریق می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشسته ها در فدراسیون ها و نهادهای ورزشی؛ انرژی و اندیشه تازه ای به مدیریت و بدنه ورزش کشور تزریق می شود.
«علی اصغر یوسف نژاد» ردرباره قانون منع بکارگیری بازنشستگان دستگاه های اجرایی از جمله وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: با ابلاغ این قانون تغییراتی در دستگاه های مختلف ایجاد و شرایط برای حضور جوانان توانمند فراهم می شود.
وی در پاسخ به این پرسش که با اجرای این قانون و حضور شماری از بازنشسته ها در بخش های مختلف ورزشی، جایگزین شدن افراد زمان بر خواهد بود، توضیح داد: فدراسیون ها و وزارت ورزش هم مانند سایر دستگاه ها از مدت ها قبل درباره ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان و مسائلی که در این باره مطرح می شد، مطلع بود و به طور طبیعی باید برنامه ریزی های لازم برای جایگزین کردن بازنشسته انجام می داد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد که در مدت ابلاغ قانون، فرصت کافی برای تغییرات و بکارگیری نیروهای جوانتر وجود دارد.
نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی معتقد است: این قانون باعث می شود تا از چرخه افراد تکراری و محدود شدن صرف به این اشخاص جلوگیری و شرایط برای جوانان با تجربه که از سابقه مدیریتی هم برخوردار هستند، در ورزش کشور فراهم شود.
یوسف نژاد ادامه داد: این قانون خوبی است که گشایشی را در بخش های مدیریتی برای مردم هم فراهم می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.