کد خبر : 124137
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 آبان 1397 - 12:10
-

ترابیان:نمی دانم چه تیمی را می توانند جایگزین برزیل کنند/تیم جوانان المپیک بهترین نتایج را گرفت!

ترابیان:نمی دانم چه تیمی را می توانند جایگزین برزیل کنند/تیم جوانان المپیک بهترین نتایج را گرفت!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره آخرین وضعیت دیدار های دوستانه تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: برخی از دیدار های دوستانه تیم ملی فوتسال کشورمان به تازگی به دلایل گوناگون لغو شده اند و بی شک این موضوع سبب بی برنامگی در آن تیم می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره آخرین وضعیت دیدار های دوستانه تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: برخی از دیدار های دوستانه تیم ملی فوتسال کشورمان به تازگی به دلایل گوناگون لغو شده اند و بی شک این موضوع سبب بی برنامگی در آن تیم می شود.

ترابیان ادامه داد: بی شک هر بی برنامگی ضررش بیشتر از استفاده از آن فرصت ها است. زمانی یکی از تیم های ملی کشورمان برای مدت زمانی معلوم برنامه ریزی دقیقی انجام می دهد، بی شک بر اساس نیاز چنین کاری را کرده و تمام ارکان تیم نیز به این تمرین یا برنامه نیاز مبرمی خواهند داشت و آن را به عنوان سرمشق خود انتخاب می کنند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی بیان کرد: تیم های ملی دیدار های خود را از بازی های آسان آغاز کرده و به سمت تیم های سخت می روند تا به مرور زمان به اوج آمادگی خود برسند.حالا شما باید فرض کنید ما پس از کنسل شدن دیدار تیم ملی کشورمان با برزیل ، چه تیمی را می توانیم جایگزین آن کنیم تا به همان میزان فواید لازم را داشته باشد.بی شک با لغو دیدارمان برابر تیم ملی برزیل شرایط برای رویارویی دوباره برابر این تیم سخت خواهد شد. تیم هایی همانند برزیل به هیچ وجه بیکار ننشسته اند و از این موضوع به شدت ناراحت خواهند شد. تیم های قدرتمند جهان برنامه مدونی دارند و هیچ یک از آن ها نمی توانند برنامه هایشان را برای ما بر هم بزنند.آن ها نظم را سرمشق خود قرار داده اند و برنامه یکساله دارند.

ترابیان اظهار کرد: ما تلاش خواهیم کرد تا به جای بازی لغو شده برابر تیم ملی برزیل و یا تورمنت ۴ جانبه قزاقستان که هنوز تعیین و تکلیفی رسمی درباره آن صورت نگرفته است ، طبق دستور دیدار های دوستانه ای را با هزینه کمتر برگزار کنیم.

قرار است تا در آینده تیم ملی فوتسال اسلوونی دیدار دوستانه ای را برگزار کنیم و طی حضورمان در این کشور با تیم ملی روسیه نیز رویارویی داشته باشیم. در ادامه نیز برای اولین بار در چند دهه اخیر به مصاف تیم ملی فوتسال صربستان خواهیم رفت ولی باید بگویم وجود مشکلات در سفر ما به این کشور می تواند همه را دلسرد کرده و سبب آن شود تا این دیدار دوستانه با کیفیت مناسب میان ۲ تیم برگزار نشود.

به دلیل اهمیت دیدار برابر تیم ملی ایران، قرار بود فالکائو نیز خداحفظی کند
رئیس کمیته فنی و توسعه تیم ملی فوتسال و فوتبال ساحلی ادامه داد: به دلیل اهمیت دیدار تیم ملی کشورمان برابر تیم ملی برزیل قرار بود تا فالکائو ، فوق ستاره فوتسال این کشور نیز از حضور در تیم ملی کشورش خداحافظی کند. سال های پیش زمانی که ما در جام جهانی با برزیل دیداری را برگزار کردیم نیز فالکائو خودش را برنده بی قید و شرط می دانست و قرار بود پس از قهرمانی، جشن خداحافظی اش را بگیرد اما در آن دوره از جام جهانی تیمشان باخت و سبب شد تا او اشک های فراوانی را مقابل دوربین ها بریزد. ما در آن زمان برنامه خداحافظی فالکائو را بر هم زدیم و حالا نیز این مسئله را برای بار دوم تکرار کردیم.

ترابیان افزود:تیم ملی المپیک در دیدار های المپیک جوانان با تیم های قهرمان و نایب قهرمان جهان همگروه شده بود. ما نیز تیمی را روانه مسابقات کرده بودیم که شرایط ذهنی و تمرینی مناسبی نداشتند.با این حال اما کار بازیکنان تیم ملی فوتسال المپیک کشورمان ۱۰۰ درصد رضایت بخش بوده و در حد خودشان توانستند به خوبی ظاهر شوند و دیگر رقیبان خود را نیز توانستند با تفاضل گل فراوانی شکست دهند.

او بیان کرد: مدت زیادی است که منتظر دریافت برنامه تیم ملی فوتسال بانوان در ۲ گروه المپیک و بزرگسالان هستیم. مدت هاست که منتظر هستیم تا مربیان این تیم مشخص شده و به کمیته فنی معرفی شوند و برنامه مدون خود را به صورت کامل به ما اعلام کنند.
منبع:yjc

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳

سلام
اقاى ترابیان یه بار مطالبتونو بخونید
واى بر ما
واى بر ما عجبا

نام ... چهارشنبه , ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۸:۲۱

دیگه نفس های اخرت هست البته کاری کردی که فوتسال و اهالی فوتسال هم به نفس های آخر رسیده خدا ازتون نگذره آقای مسافرت