کد خبر : 124097
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 آبان 1397 - 10:01
-

قانون منع برای همه بازنشستگان اجرا می شود/مسئولان بازنشسته فدراسیون هم باید از سمت هایشان بروند/آقایان باقی مانده عمر خود را در کنار خانواده شان صفا کنند

قانون منع برای همه بازنشستگان اجرا می شود/مسئولان بازنشسته فدراسیون هم باید از سمت هایشان بروند/آقایان باقی مانده عمر خود را در کنار خانواده شان صفا کنند
نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی درباره معاف شدن فدراسیون فوتبال از اعمال قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: فدراسیون فوتبال از این قانون معاف نشده است .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد عزیزی، نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی درباره معاف شدن فدراسیون فوتبال از اعمال قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: فدراسیون فوتبال از این قانون معاف نشده است و من چنین چیزی نشنیده ام. قانون منع به کارگیری بازنشستگان برای هر بازنشسته ای اجرا می شود و تفاوتی ندارد فدراسیون فوتبال باشد یا هر جای دیگری.

او درباره اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال بارها اعلام کرده اند با توجه به اساسنامه این فدراسیون نهاد غیر دولتی است و شامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان نمی شود، اظهار داشت: شهرداری تهران هم وضعیتی مشابه فدراسیون فوتبال داشت اما استفساریه آن در مجلس شورای اسلامی رای نیاورد. به همین دلیل مسئولان بازنشسته فدراسیون هم مانند شهرداری باید از سمت هایشان بروند و ان شاالله این کار را هم انجام می دهند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره اینکه شنیده می شود روسای بازنشسته برخی فدراسیون ها برای جدا نشدن از صندلی ریاست خود مکاتباتی با فدراسیون های جهانی انجام داده اند، اظهار داشت: این اقدام اشتباه است و وزیر ورزش و جوانان باید درباره روسای فدراسیون هایی که چنین کاری انجام می دهند پاسخگوی رسانه ها باشد. نیازی هم نیست مجلس از وزیر توضیح بخواهد. من مانده ام این میزها چه دارد که روسای فدراسیون ها راضی نیستند آنها را ترک کنند؟ آقایان ۳۰ تا ۳۵ سال کار کرده اند و اکنون باید به جوان ها هم میدان بدهند.

عزیزی درباره اینکه فیفا با ارسال نامه ای به وزارت ورزش و جوانان خواستار مشخص شدن تکلیف بازنشسته ها در فدراسیون و برخی باشگاه ها شده است، گفت: بهتر است از فیفا بپرسید آیا فدراسیون فوتبال پولی از دولت دریافت نمی کند؟ به هر حال فدراسیون فوتبال هم از دولت پول می گیرد. بهتر است آقایان از قانون تمکین کرده و باقی مانده عمر خود را در کنار خانواده شان صفا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.