کد خبر : 124208
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آبان 1397 - 17:18
-

علیپور:اگر بدشانسی های نیم فصل اول را نداشته باشیم در لیگ ماندنی هستیم/مسئولان از اهورا حمایت کنند

علیپور:اگر بدشانسی های نیم فصل اول را نداشته باشیم در لیگ ماندنی هستیم/مسئولان از اهورا حمایت کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن علیپور اظهار داشت: در نیم فصل اول رقابت ها چند بازیکن مصدوم داشتیم و در کنار آن یک سری مشکلات باعث شدکه نتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم اما امیدواریم در نیم فصل دوم شرایط بهتری برای ما فراهم شود. وی با بیان این که بازیکنان ما نسبت به سایر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن علیپور اظهار داشت: در نیم فصل اول رقابت ها چند بازیکن مصدوم داشتیم و در کنار آن یک سری مشکلات باعث شدکه نتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم اما امیدواریم در نیم فصل دوم شرایط بهتری برای ما فراهم شود.
وی با بیان این که بازیکنان ما نسبت به سایر تیم ها از تجربه کمتری برخوردار هستند گفت: ما در بسیاری از بازی ها تا دقایق آخر از حریفان جلو هستیم اما به دلیل تجربه کم و کمبود بازیکن روی نیمکت، نتیجه را واگذار می کنیم، بسیاری از بازیکنان ما اولین سال حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کنند که این موضوع کار ما را دشوار می کند.
سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان در پاسخ به این پرسش که آیا در لیگ برتر ماندنی هستید گفت: بی شک تمام تلاش خود را می کنیم تا در لیگ ماندگار شویم از طرفی هواداران نیز از ما می خواهند که تیم اهورا را در لیگ حفظ کنیم، اگر بدشانسی های نیم فصل اول را نداشته باشیم در لیگ ماندنی هستیم.
وی ادامه داد: در لیگ برتر همه تیم ها به لحاظ فنی و امکانات زمین تا آسمان با فرق می کنند و این مورد کار را برای تیم بومی مثل ما که از شهری کوچک در لیگ برتر حضور یافته، بسیار سخت می کند. بی شک اگر تیم های دیگر شرایط ما را داشتند و بازیکنان شان مثل ما رایگان بازی می کردند باور کنید حتی یک جلسه تمرین هم نداشتند. بازیکنان ما از زمانی که در لیگ یک حضور داشتیم تا به امروز هیچ دستمزدی دریافت نکردند و تنها به عشق بهبهان و مردم این شهر بازی می کنند.
علیپور عنوان کرد: ما در نیم فصل اول به دلیل مشکلات مالی فراوان، تمام بازی های بیرون استان خود را با خودروی سواری رفتیم همچنین در طول این مدت ۲ بازیکن ما از ناحیه پا مصدوم شدند که با هزینه شخصی تحت عمل جراحی قرار گرفتند. تنها مشکل ما شرایط فنی بازیکنان نیست بلکه باید با خیلی از مشکلات دست و پنجه نرم کنیم در حالی که بسیاری از تیم ها شرایط ما را نداشته و با آرامش بهتری کار می کنند.
وی در ادامه به حضور حامد خدایی بازیکن سابق تیم فوتسال مارافن آذربایجان به تیم اهورا بهبهان اشاره کرد و گفت: این بازیکن با عقد قراردادی تا پایان فصل به تیم ما اضافه شد و اکنون در حال تمرین کردن با ما است.
سرمربی تیم اهورا بهبهان در پاسخ به این پرسش که آیا در ادامه مسابقات بازیکن دیگری جذب خواهید کرد گفت: به دلیل نبود اسپانسر نمی توانیم بازیکن دیگری جذب کنیم. ما نیز همچون سایر تیم ها دوست داریم که یارگیری خوبی داشته باشیم و به بازیکنان زیادی پیشنهاد دادیم اما چون هزینه های آن ها بالا است، جذب بازیکن برای ما سخت است، ما اکنون مربی دروازه بان و بدنساز نداریم و تنها ۲ مربی کار فنی تیم را انجام می دهند.
وی در خصوص بازی آینده تیمش مقابل سن ایچ ساوه گفت: حریف ما تیم بسیار خوبی بوده و بازیکن این تیم سال ها در لیگ برتر بازی می کنند و اکنون در رده چهارم جدول هستند هر چند ما در خانه بازی می کنیم و سعی می کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.