کد خبر : 124343
تاریخ انتشار : شنبه 12 آبان 1397 - 12:34
-

جدال شش امتیازی به کام امیدیه/ شیرازی ها در رشت هم کاسب نشدند/ پیروزی خارج از خانه رسالت / زنجانی ها روی نوار پیروزی

جدال شش امتیازی به کام امیدیه/ شیرازی ها در رشت هم کاسب نشدند/ پیروزی خارج از خانه رسالت  / زنجانی ها روی نوار پیروزی
هفته هشتم رقابتهاي ليگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف، عصر پنج شنبه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته هشتم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه الف، عصر پنج شنبه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد:

پاس ناجا ۱ – نفت امیدیه ۲

گلزنان:
رضا آبگون (پاس)
حمدالله قنواتی (امیدیه)

جدال تیم های اول و دوم جدول به میزبانی پاسی ها برگزار شد. تیم نفت امیدیه که چراغ خاموش خود را به صدر جدول این رقابت ها رسانده بود، برابر جوانان پاسی قرار گرفت که تا به این جای کار با تکیه بر انگیزه جوانی تا رده دوم جدول بالا آمده بودند. این بازی زیبا و پرهیجان در نیمه اول برنده ای نداشت و دو تیم با نتیجه یک بر یک مساوی به رختکن رفتند. در ابتدای نیمه دوم تیم نفت امیدیه گل دوم خود را به ثمر رساند و توانست با کار دفاعی خوب خود این نتیجه رو حفظ کند و برنده این جدال شش امتیازی باشد. تیم داوری این دیدار بسیار جنجال آفرین ظاهر شدند و دقایق زیادی از بازی به خاطر تصمیم های بحث برانگیز آن ها متوقف شده بود. تیم امیدیه با کسب این سه امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد و امتیازات خود را به عدد شانزده رساند. تیم پاس هم با همان دوازده امتیاز به رده چهارم جدول نزول کرد‌.
هبلکس رضوی مشهد ۲ – خالص سازان زنجان ۴

گلزنان:
محمدرضا رحمانیان – حامد عبداللهی (مشهد)
حسن محمدی ۲ – محمدحسن پوراحمدی – مرادخانی (زنجان)

در مشهد دو تیم خالص سازان و هبلکس رضوی به مصاف هم رفتند. شاگردان صالوری در مشهد که هفته گذشته در خارج از خانه تن به شکست داده بودند به دنبال جبران این نتیجه بودند‌. زنجانی ها نیز به دنبال حفظ روند پیروزی های خود پا به این میدان گذاشته بودند. زنجانی ها موفق شدند با ارائه یک بازی زیبا و منطقی، اولین باخت مشهدی هارا در خانه رقم بزنند. خالص سازان زنجان با احتساب این سه امتیاز، مجموع امتیازات خود را به عدد سیزده رساند و به رده سوم جدول صعود کرد. هبلکس رضوی نیز هفت امتیازی باقی ماند.
الماس شهر قم ۲ – رسالت مازندران ۳
گلزنان:
محمدرضا سعادت مند – محمد فلامرزی (قم)
محمد ربی هاوی – ناصر عجم – آرش خلیل پور (مازندران)

رسالت مازندران در خارج از خانه به مصاف الماس شهر قم رفت. شاگردان وحید غیاثی در قم که در نیمه پایینی جدول دست و پا میزنند به دنبال کسب سه امتیاز خانگی بودند. رسالت مازندران هم که نشان داده است در بیرون از خانه بهتر کار میکند، به دنبال کسب یک پیروزی دیگر بود. شاگردان ایمان احمدی در رسالت موفق شدند با ارائه یک نمایش خوب و حساب شده، سه امتیاز این دیدار را دشت کرده و به اندوخته امتیازات خود اضافه کنند. هم اکنون تیم رسالت در رده پنجم و تیم الماس شهر قم در رده هشتم این گروه قرار گرفته اند‌.
شهرداری رشت ۵ – صدرا شیراز ۳

گلزنان:
سینا بخشی ۲ – محسن راجعی ۲ -مجتبی وفادار (رشت)
مسعود دانشور – محمدرضا مرادیان (شیراز)

تیم شهرداری رشت که جزء بالانشینان جدول رده بندی این گروه است و هفته گذشته نیز با قرعه استراحت روبرو شده بود، در خانه به مصاف تیم انتهای جدولی صدرا شیراز رفت. این بازی زیبا و جذاب و پرگل در نهایت با برتری پنج بر سه به سود رشتی ها به پایان رسید. شیرازی ها که هفته آینده نیز استراحت خواهند داشت، نتوانستند در نیم فصل اول به پیروزی دست پیدا کنند. باید دید واکنش و برنامه آن ها برای نیم فصل دوم مسابقات چه خواهد بود. شیرازی ها تنها با کسب یک‌ امتیاز در انتهای جدول رده بندی جا خشک کرده اند. شهرداری رشت با کسب این‌ پیروزی به رده دوم جدول صعود کرد. جدال هفته آینده آن ها با نفت امیدیه، قهرمان نیم فصل را مشخص خواهد کرد.
تیم هایپر شاهین شهر در این هفته استراحت داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

میثم شنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

نوشتید : شیرازی ها تنها با کسب یک‌ امتیاز در انتهای جدول رده بندی جا خشک کرده اند
جا خشک نیست. “جا خوش کرده اند” درسته