کد خبر : 124349
تاریخ انتشار : شنبه 12 آبان 1397 - 12:45
-

رونمایی از پیراهن مس سونگون در نیم فصل دوم لیگ برتر

رونمایی از پیراهن مس سونگون در نیم فصل دوم لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ظهر دیروز پیش از آغاز اولین دیدار نیم فصل مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران در فصل ۹۷، از پیراهن رسمی تیم فوتسال مس ورزقان رونمایی شد. در این مراسم که در هتل بین المللی تبریز برگزار شد، نماینده محترم شهرستان ورزقان، جناب آقای دکتر علیزاده، مسئولین ورزش استان و مدیران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ظهر دیروز پیش از آغاز اولین دیدار نیم فصل مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران در فصل ۹۷، از پیراهن رسمی تیم فوتسال مس ورزقان رونمایی شد.

در این مراسم که در هتل بین المللی تبریز برگزار شد، نماینده محترم شهرستان ورزقان، جناب آقای دکتر علیزاده، مسئولین ورزش استان و مدیران مجتمع مس آذربایجان حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم مهندس حامد نجفی، مدیرعامل باشگاه به حضار دراین مراسم خیر مقدم گفت و از تلاش های بازیکنان و کادر فنی تیم برای کسب نتایج خوب نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال، قدردانی نمود.

در ادامه دکتر علیزاده ضمن تشکر از تلاش های خوب باشگاه فرهنگی ورزشی مس ورزقان در حوزه های مختلف و تقدیر از تیم فوتسال مس ورزقان که نام ورزقان را در سطوح مختلف بین المللی مطرح و پرآوازه نموده اند ، از فعالیت های مدیرعامل باشگاه مس ورزقان در سطح شهرستان ورزقان به نیکی یاد کرد و گفت: مهندس نجفی مشکل اصلی ارتباطی میان مردم شهرستان و باشگاه مس ورزقان را به خوبی درک کرده است و با حضور فعالانه در سطح شهرستان و انجام پروژه های فرهنگی ورزشی در ورزقان، مردم منطقه را به باشگاه مس ورزقان دلگرم نموده است که صمیمانه از ایشان و همکارانشان در باشگاه تشکر می کنم. امیدوارم که با حمایت های مردم و مسئولان شهرستان روزهایی پر از افتخار و سربلندی را برای باشگاه در پایان فصل جاری لیگ برتر هم شاهد باشیم.

در این مراسم از لباس های رسمی تیم مس ورزقان که در سه رنگ نارنجی، سفید و مشکی و با طرح اختصاصی قهرمان جام باشگاه های آسیا ۲۰۱۸ اندونزی تهیه شده بود، رونمایی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.