کد خبر : 124451
تاریخ انتشار : شنبه 12 آبان 1397 - 17:07
-

بلاتکلیفی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران

بلاتکلیفی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال زیر بیست سال ایران بعد از قهرمانی در اولین دوره جام ملت‌های آسیا که در سال ۲۰۱۷ برگزار شد، از اردیبهشت سال جاری به سرمربی‌گری محمدرضا حیدریان دوباره تشکیل شده اما درحال حاضر در بلاتکلیفی به سرمی‌برد. این‌درحالی است که حیدریان با زیرنظر گرفتن لیگ‌های امید در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال زیر بیست سال ایران بعد از قهرمانی در اولین دوره جام ملت‌های آسیا که در سال ۲۰۱۷ برگزار شد، از اردیبهشت سال جاری به سرمربی‌گری محمدرضا حیدریان دوباره تشکیل شده اما درحال حاضر در بلاتکلیفی به سرمی‌برد.

این‌درحالی است که حیدریان با زیرنظر گرفتن لیگ‌های امید در چند ماه اخیر، تغییر نسل در تیم ملی زیر بیست سال ایجاد کرده اما با توجه به مشکلات به وجود آمده، اردوی تیم ملی این روزها تعطیل شده است. دلخوری حیدریان از انتخاب مدیرفنی تحمیلی از یک طرف و مشخص نبودن حضور ایران در مرحله مقدماتی باعث شده آینده‌سازان فوتسال ایران وضعیت روشنی نداشته باشند.

مصطفی عمادی، سرپرست تیم ملی فوتسال زیر بیست سال ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت این تیم توضیح داد: ما در کمیته فنی منتظر نامه AFC هستیم تا تکلیف‌مان را برای حضور در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا مشخص کند. ما تنها متقاضی میزبانی جام ملت‌ها هستیم و اگر اتفاقی پیش نیاید، این میزبانی به ایران خواهد رسید. بنابراین لزومی ندارد که با وجود میزبانی از مرحله نهایی، در مرحله مقدماتی نیز شرکت کنیم.

او افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به کمیته فوتسال، درخواست کرده اسامی تیم ملی زیر بیست سال ایران برای مرحله مقدماتی ارسال شود. آقای حیدریان نیز اسامی ۳۷ نفر را به من داده‌ است اما منتظر نظر AFC‌ درباره حضور در مرحله مقدماتی هستیم.

هدایت تیم ملی زیر بیست سال ایران را محمدرضا حیدریان برعهده دارد و محمد هاشم زاده مربی آن است.

مسابقات مقدماتی جام ملت‌های فوتسال زیر بیست سال آسیا در آذر سال جاری و مرحله نهایی آن در اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷

حیدریان تغییر نسل إیجاد کرده؟؟؟؟؟!!!!! مردم رو چى فرض کردید؟؟!! کدوم تیم ؟!!! خوب معلومه تیم هاى جوانان و امید هر دوره صد در صد باید عوض بشوند چون بزرگتر میشوند و مى روند!!! ههههه